  • Data: 2011-07-01 13:05:56
    Temat: MONDEO MK1 1,6 16V - dusi się i szarpie
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Po zmianie uszczelki pod głowicą i rozrządu silnik zaczął nierówno
    pracować - przeczytałem wątki na forum forda, posprawdzane, komputer nie
    pokazuje żadnych błędów i nic nie pomogło - nawet wypróbowane 3 różne
    przepływki, przy odłączaniu nic się nie zmienia w pracy silnika, ma ktoś
    jakieś doświadczenie w tym temcie? Jestem z okolic Lublina.

    --=olo=--