  • 41. Data: 2012-07-26 23:20:45
    Temat: Re: Łożyska - wyjasnijcie prosze
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2012-07-24 16:00, Ukaniu pisze:

    > smar + piach = ścierniwo.
    > Czasem lepiej jak wałki toczą się na sucho.

    tutaj zgoda. Dodatkowo bieżnia może być np. pokryta teflonem; jak
    nasmarujesz - straci właściwość "samosmarowania". No i nałapie piachu,
    który ci zajedzie bieżnię w jeden weekend.

  • 42. Data: 2012-07-26 23:40:12
    Od: BartekK <s...@d...org>

    > I dlatego teflonowy koszyczek powoduje, że całe łożysko może być
    > niesmarowane,
    > gdyż rozciąga swe poślizgowe właściwości na bieżnię i elementy toczne.
    > Elementarne.
    Jeśli taczka nie jest odpowiednio trzymana, to właściwości poślizgowe
    przenoszone są jeszcze dalej, nawet na nawierzchnię po której jest
    toczona, stąd trzeba uważać, bo można taką taczkę łatwo na bok wykiprować...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 43. Data: 2012-07-27 01:26:51
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "Chiron" <i...@g...com>

    > Jak już kiedyś wyjaśniłem, TAKIM chamem jestem tylko w stosunku do tej
    > GŁUPIEJ KURWY!
    Tak, tak
    PLONK!

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 44. Data: 2012-07-27 06:39:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andy Niwinski wrote:
    > "Chiron" <i...@g...com>

    > Jak już kiedyś wyjaśniłem, TAKIM chamem jestem tylko w stosunku do tej
    > GŁUPIEJ KURWY!

    w sumie to plonk jest bardzo delikatnym środkiem... powinieneś dostać w
    mordę.

    może i Ikselka często bredzi czasem nawet jest napastliwa ale to nie
    usprawiedliwia ordynarnego języka stosowanego przez ciebie.

  • 45. Data: 2012-07-27 10:06:30
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    >
    > może i Ikselka często bredzi czasem nawet jest napastliwa ale to nie
    > usprawiedliwia ordynarnego języka stosowanego przez ciebie.
    Ależ oczywiście, że usprawiedliwia. Głupiej KURWIE trzeba w oczy mówić i
    powtarzać, że jest głupią kurwą. I przydupasom takowej też trzeba to
    uświadamiać. Ten głupi kurwiszon panoszy się na wszelkich możliwych grupach
    wyrzygując z siebie swoje "mądrości", a ja mam być grzeczny, kulturalny i
    prosić ją aby może przestała?

    A tak nawiasem mówiąc, to schowani za monitorem bardzo chętnie bilibyśmy w
    mordę?

  • 46. Data: 2012-07-27 10:08:02
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-07-26 18:56, Ikselka pisze:
    > To twój pierwszy raz, więc uczcij to jak tylko umiesz. Mnie to kosztuje
    > tylko szpilki, bo po tobie ślad śmierdzący został i muszę je wyrzucić.
    > Spoko, mam ze 20 par, wystarczy na jeszcze paru takich, ale wiem, że prędko
    > podobnego śmierdziela nie spotkam, bo jesteś megaokazem - więc zdążę
    > pochodzić w moich szpilkach.

    Ikselka - na takie teksty jakie Ci zaserwowano nie reaguje się.
    Nie wyleczysz...
    To już agonalne stadium w chorobie mózgu...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 47. Data: 2012-07-27 10:30:11
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "quent" <x...@x...com> schrieb im Newsbeitrag

    > Ikselka - na takie teksty jakie Ci zaserwowano nie reaguje się.
    > Nie wyleczysz...
    > To już agonalne stadium w chorobie mózgu...

    No pacz pan, następny(a) przydupas i znawca....

  • 48. Data: 2012-07-27 17:58:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Jul 2012 22:53:57 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

    > Jak już kiedyś wyjaśniłem, TAKIM chamem jestem tylko w stosunku do tej
    > GŁUPIEJ KURWY!

    Niedługo się spotkamy we Wrocławiu, zobaczymy, jaki jesteś dzielny oko w
    oko, panie fotograf.
    --
    XL

  • 49. Data: 2012-07-27 18:00:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Jul 2012 10:06:30 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

    > A tak nawiasem mówiąc, to schowani za monitorem bardzo chętnie bilibyśmy w
    > mordę?

    No to pokaż się pierwszy, bohaterze. Bo inaczej sama cię znajdę.
    --
    XL

  • 50. Data: 2012-07-27 18:02:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Jul 2012 10:08:02 +0200, quent napisał(a):

    > Date: Fri, 27 Jul 2012 10:08:02 +0200
    > From: quent <x...@x...com>
    > Newsgroups: pl.rec.dom,pl.misc.samochody
    > Subject: Re: Łożyska - wyjasnijcie prosze

    > Ikselka - na takie teksty jakie Ci zaserwowano nie reaguje się.
    > Nie wyleczysz...

    To nie znaczy, że należy pozwalać i wycofywać się.

    > To już agonalne stadium w chorobie mózgu...

    Bąblowiec mu zeżarł - typowe objawy.
    --
    XL