    From: MM <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Łożyska
    Date: Mon, 23 Apr 2012 20:22:00 +0200

    Jakie są metody sprawdzania, które łożysko "huczy"?

    Na osi przedniej, można podnieść auto rozpędzić koła silnikiem i go
    wyłączyć i nasłuchiwać które.

    A co z tyłem? huczy przy wyższych prędkościach, więc zakręceniem kołem
    ręką nic nie da, może też huczeć pod obciążeniem...

    Na słuch podczas jazdy są pewne wątpliwości, chyba że to tak się roznosi
    po całym bagażniku, lub dwa huczą ;)

    Czy pozostaje tylko wymiana dwóch łożysk?

    PS łożysko jest z piastą, jakby to miało znaczenie...