  • Data: 2012-06-29 17:12:22
    Temat: Lovtza
    Od: MotoCross978 <karol9991@_NOSPAM_interia.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Od 4dni widze jak prawie na każdy temat jest odp odezwij się do
    użytkownika Lovtza nap riv gg itp napisałem do niego on powiedział ze z
    enduro nic nie ma wspólnego i widziałem tez tematy spam gdzie napisane
    pod spodem napisałem do Lovtza ale on napisał ze jaja se ze mnie robią.Ja
    wam dobrze radze nawet nie piszcie nie zawracajcie sobie głowy. Oczywiście
    jeśli chcecie to piszcie żeby nie było później ze ja kogos oczerniam
    ja tylko informuje.