  • 1. Data: 2009-06-17 13:27:17
    Temat: Logo na 100% a tło
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, mam taki problem
    mam 2 divy, pierwszy rozciągnięty na 100% strony i wypełniony tłem,
    paskami, 2 wewnątrz niego zawiera logo i po bokach te paski (gdyż tak
    musi być). W rozdzielczości 1280x1024 jest wszystko ok, ale w 1024x768
    paski nie łącza się ze sobą idealnie. Czy jedynym rozwiązaniem będzie
    przedłużenie pasków w logo do szerokości 1024, aby w tej rozdzielczości
    się nie rozjechało, dzięki temu będzie poprawnie wyglądać na
    najpopularniejszych rozdzielczościach ?

  • 2. Data: 2009-06-17 13:54:31
    Temat: Re: Logo na 100% a tło
    Od: MK <k...@w...pl>

    On 17 Cze, 15:27, hazet <h...@n...pl> wrote:
> [...]
    > przedłużenie pasków w logo do szerokości 1024, aby w tej rozdzielczości
    > się nie rozjechało, dzięki temu będzie poprawnie wyglądać na

    Nie bardzo rozumiem, możesz rzucić linkiem? :)

  • 3. Data: 2009-06-17 14:16:51
    Od: hazet <h...@n...pl>

    MK pisze:

    > Nie bardzo rozumiem, możesz rzucić linkiem? :)

    linka nie bardzo da rade ale naszkicowałem problem:
    http://img268.imageshack.us/img268/2233/logoyvv.png

    Te paski to tło które przechodzi pod logo (ma się rozszerzać na całą
    szerokość), logo zostało wycięte w miejscach gdzie są czerwone linie,
    aby mogło się idealnie łączyć z tłem.
    Niestety jak zmieniam rozdzielczość na 1024 to paski nie łącza się już
    idealnie

  • 4. Data: 2009-06-17 14:17:08
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    hazet pisze:
> [...]
    > przedłużenie pasków w logo do szerokości 1024, aby w tej rozdzielczości
    > się nie rozjechało, dzięki temu będzie poprawnie wyglądać na

    Zgaduję (bo z powyższego opisu trudno coś wywnioskować), że musisz
    wycentrować tła :)

    --
    Radek N.

  • 5. Data: 2009-06-17 14:33:10
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Radek N. pisze:

    > Zgaduję (bo z powyższego opisu trudno coś wywnioskować), że musisz
    > wycentrować tła :)

    wypozycjonowałem tło na center top dla bloku z tłem i działa ! nie wiem
    jakim cudem ;] podczas zmniejszania okna przeglądarki i w innych
    rozdzielczościach paski pasują do siebie :)