  • 21. Data: 2014-07-11 17:07:37
    Temat: Re: Lodówka
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-07-11 14:10, J.F. pisze:

    > No wiesz, prad podrozal. 1kWh to juz 7zl rocznie, a moze siegnac i 12.
    > przy przewidywanym czasie pracy powiedzmy 15 lat moze sie doplata
    > zwrocic.

    Nie ma szans, kto teraz robi lodówki na dłużej niż 5 lat pracy? Ona ma
    się rozszczelnić i masz kupić nową. Te gwarancje na kompresory 10 lat to
    taka zmyłka.

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2014-07-11 17:13:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >Jakoś trudno mi uwierzyć w te chłodnice zamknięte bez przepływu
    >powietrza w bokach lodówki...

    A czemu bez przeplywu ? Wolnostojacy grat, w instrukcji sie napisze ze
    trzeba po 5cm luzu z kazdej strony.

    np Mastercook LT-614 Plus. Ale nia sie juz nawet producent nie chwali.

    > Ma ktoś schemat/rysunek takiego rozwiązania?

    A czego sie spodzeiwasz na rysunku czy tam schemacie ?
    Chlodnica/kondensor jest ... moze wynika ze na bocznej sciance, a moze
    nie ...
    A no prawda - dwie chlodnice sa ..

    J.

  • 23. Data: 2014-07-11 17:37:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości
    >Nie ma szans, kto teraz robi lodówki na dłużej niż 5 lat pracy? Ona
    >ma się rozszczelnić i masz kupić nową.

    Trudno powiedziec, przedostatnia kupilem ponad 10 lat temu (i ciagle
    pracuje), ostatnia rok temu.
    Ale jak sie zepsuje, to nowa na pewno kupie w innej firmie :-)

    >Te gwarancje na kompresory 10 lat to taka zmyłka.

    A ktos takie daje ? Bo bardzo chetnie kupie ... choc to tez kwestia o
    ile drozej.
    Na ta ostatnia odmowilem "przedluzonej gwarancji", bo uznalem ze to
    komiczne doplacac za 3 lata gwarancji.
    Lodowka ma wytrzymac 15 za podstawowa cene.

    J.

  • 24. Data: 2014-07-11 18:44:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Jul 2014 07:34:43 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message

    > Co to za model Electroluxa jest?
    > Nie ma na dole zadnych kratek/wentylacji?

    ENF2700AOW, nie ma żadnych wlotów, wylotów ani kratek. Boki sie grzeją :)
    --
    Jacek

  • 25. Data: 2014-07-21 20:03:28
    Od: Frez <f...@g...com>

    > Inna sprawa ze przylaczylem licznik do lodowki ... i cos mi bierze
    > wiecej niz deklarowane.
    > A dni nie byly jakies upalne, wiec nie mozna zrzucic na gorace lato.
    >
    > No chyba ze to zuzycie chlodziarki, a nie chlodziarki i zamrazarki :-)
    >
    > J.

    Nie tylko tobie. Kumpel kupił nówkę Beko A+cośtam i wobec deklaracji
    wpierdziela 2x wiecej prądu. Reklamacji nie uwzględniono.

  • 26. Data: 2014-07-21 20:23:56
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-21 20:03, Frez pisze:

    > Nie tylko tobie. Kumpel kupił nówkę Beko A+cośtam i wobec deklaracji
    > wpierdziela 2x wiecej prądu. Reklamacji nie uwzględniono.

    bo trzeba było się powołać na niezgodność towaru z umową...

    @