  • 141. Data: 2021-05-06 14:43:49
    Temat: Re: Lobby spalinowe górą ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Albo szóste z dwoma windami.
    Ma się te LUXUSY ;-)

  • 142. Data: 2021-05-06 14:46:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-05-maja-2021 o 21:59, ii pisze:

    > No jak ministerstwo się tym zajmuje to jest to bardzo wiarygodne.

    Bo gdyby chodziło o ministerstwo za Tuska... ;-)

    Przedstaw lepsze badania.
    Zwłaszcza że podała je jakaś strona deweloperska zainteresowana
    sprzedawaniem NOWYCH.

  • 143. Data: 2021-05-06 15:32:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Thursday, May 6, 2021, 2:23:27 PM, you wrote:

    > Lepiej, ale wymarzony domek wybudujesz, wykonczysz, splacisz kredyt
    > ... i sie okaze, ze I pietro to juz klopot.
    > Mozna bylo pomyslec i wybudowac parterowy :-)

    Ale dlaczego mam budować? Od tego są deweloperzy. Którzy mają budować
    normalne domy z garażami według potrzeb. Jak ktoś chce bungalow z
    panelami na dachu - to ma bungalow. Chce mieszkać w domu
    kilkurodzinnym z ogrodem na dachu i garażem w piwnicy - niech mieszka.
    Jak chce mieszkać w slumsie bez garażu, to ma slums bez garażu.

    Jeśli chodzi o mnie - jestem przypadkowym beneficjentem komuny -
    dostałem mieszkanie komunalne w domu dwurodzinnym. Strasznie
    zaniedbane i bez jakichkolwiek wygód. Wyremontowałem co się dało.
    Wykupiłem, jest wspólnota, która wypracowuje konkretny fundusz
    remontowy, dom jest ocieplony, dach wyremontowany, podwórze
    uporządkowane i już nie straszy.

    > Wiec lepsze I pietro niz IV bez windy, ale bywa Ip z winda.
    > Nie korzystasz, wsciekasz sie na oplaty .. a na starosc sie przyda :-)

    Musiałbym na zewnątrz wybudować ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 144. Data: 2021-05-06 15:33:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Master_,

    Thursday, May 6, 2021, 2:43:49 PM, you wrote:

    > Albo szóste z dwoma windami.

    Obie zepsute. I nie ma gdzie elektryka podłączyć.

    > Ma się te LUXUSY ;-)

    Wolę mój baraczek po 37 latach nieustannych remontów.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 145. Data: 2021-05-06 16:00:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    ,
    > ruchy-miejskie-zaprojektujmy-trasy-tramwajowe-na-mas
    lice-muchobor.
    > html Skad to umilowanie dla tramwajow? Argumentow ekologicznych tu
    > jak widac nie ma, zaczelo sie zreszta wiele lat temu, gdy jeszcze
    > nie byly takie modne. Teraz moze i sa.

    Z Wrocławia jesteś a takie głupie pytania zadajesz. Wszystkie te
    lokalizacje to sypialnie z korkami jak ch...
    To chcą tramwaju co to w korkach nie stoi.

    > Rozumiem, ze niektorzy dopominaja sie sprawnej komunikacji miejskiej
    > ... ale przeciez sa tramwaje, autobusy, trolejbusy, autobusy na CNG,
    > autobusy na baterie, metro ... czemu akurat tramwaj?

    No to żeś pojechał...

    --
    Pete

  • 146. Data: 2021-05-06 16:04:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-04-maja-2021 o 21:11, ii pisze:
    > Przecież to od pracodawcy zależy.

    Tak. A pracodawca dobrodusznie zasponsoruje fakturę? ;-)

    Uświadom to sobie. Teraz tego nie zauważasz, biurokraci nie zauważają,
    pracodawcy nie zauważają ale z czasem ZAUWAŻĄ ;-)

  • 147. Data: 2021-05-06 17:42:16
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 06.05.2021 o 09:37, K pisze:

    > Bo lobby tramwajowe nie troluje wszedzie w internecie jakie to tramwaje
    > sa zajebiste. Natomiast lobby elektryczne to ten sam stan umyslu co LGBT.

    "A lobby spalinowych troluje". I co z tego?

  • 148. Data: 2021-05-06 17:48:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 06 May 2021 16:00:25 +0200, Pete wrote:

    > Z Wrocławia jesteś a takie głupie pytania zadajesz. Wszystkie te
    > lokalizacje to sypialnie z korkami jak ch...
    > To chcą tramwaju co to w korkach nie stoi.

    A nie prosciej wydzielic buspas ?

    > No to żeś pojechał...

    Tylko z metrem :-)

    Tramwaj ma tez wady. Np jak sie jeden zepsuje, to cala linia stoi :-(
    IMO - w miescie strasznie duzo miejsca zajmuje, sumarycznie patrzac.
    A oni tramwaj i tramwaj, monotematyczne trolle :-)

    J.

  • 149. Data: 2021-05-06 17:53:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 May 2021 15:32:18 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    > kilkurodzinnym z ogrodem na dachu i garażem w piwnicy - niech mieszka.
    > Jak chce mieszkać w slumsie bez garażu, to ma slums bez garażu.

    Deweloperzy patrza na rynek i we Wroclawiu:
    -slums bez garazu ... nie wiem czy mozliwy, jakies przepisy wymuszaja
    garaze.
    -ale mozesz kupic bez :-)

    -mozesz kupic "mikroapartament" - nie wiem jak tu z garazmi, ale
    ogolnie - powierzchnia mieszkan jakby sie zmniejszyla.
    Wieksze ... ciekawe - nie ma potrzeb, czy nie ma pieniedzy :-(

    -domki ... teraz modne jakie "mini" i bez garazy ...

    > Musiałbym na zewnątrz wybudować ;)

    Czemu nie.
    O ile Ci pozwola :-)

    J.

  • 150. Data: 2021-05-06 18:12:33
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Ale po co budować taki wąski budynek na 50 pięter?

    Nie na 50. Wystarczy by pięter było 10 i parter i po 4 mieszkania na
    kondygnacji, by rozkładało się na 44.

    > Remont dachu? U
    > mnie był po jakiś 80 latach eksploatacji. Wzięliśmy kredyt, którego
    > spłata mieści się w funduszu remontowym. Od tego są kredyty.

    Ale, że wzięliście kredyt by więcej remontowego mieć?

    > Lepiej I pietro niż IV bez windy... Albo X z zepsutą windą.

    Ale po co ma być 4-te bez windy? Chyba logiczne, że jak się chce nie
    mieć problemu z wchodzeniem po schodach to się wybiera blok z windą albo
    parterowy dom. Jak się nie wybiera to można skończyć na niemożności
    wejścia na 1-sze piętro nie tylko jak człowiek zniedołężnieje na starość.

    > Mieszkam tu 37 lat i z roku na rok jest łatwiej.

    W bloku jeszcze łatwiej.

    > A dlaczego nie? Mieszkanie syna na parterze, doskonale wyposażone, też
    > bezobsługowe. Pieniądze się jej przydadzą - ma głodować na emeryturze?

    Może nie będzie już myślała racjonalnie.