  • 121. Data: 2021-05-05 22:13:46
    Temat: Re: Lobby spalinowe górą ;-)
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.05.2021 o 11:39, K pisze:

    > Ale to ja mam ten system zrobic? Mam napisac petycje w tej sprawie?
    > Zalozyc forum internetowe?

    A jesteś zarządcą tego obiektu?

    > Tankowanie elektryka czy to w trasie

    To może nie jeździj elektrykiem na siłę przez całą Polskę.

    > czy w
    > pracy uroslo do rangi problemu.

    Wręcz przeciwnie, ostatnio w domu pracujemy.

    > To jest czynnosc ktora trzeba bardzo
    > dokladnie zaplanowac i liczyc na to, ze oczywiscie sama ladowarka bedzie
    > dzialac.

    Gniazdko? No mogą prąd wyłączyć...

    > W tym rzecz. Naleze do ludzi, ktorzy staraja sobie zycie
    > ulatwiac, a nie komplikowac.

    A to w takim razie nie jeździj elektrykiem. Najwyraźniej nie jesteś
    odpowiedni dla niego :-)

  • 122. Data: 2021-05-05 22:17:54
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.05.2021 o 11:24, J.F pisze:

    > Ale rozwiazanie jest proste - zrobic wiecej tanich gniazdek, nawet
    > takich z limitem 6A.

    Twizy 10A bierze i nie da się tego łatwo zmniejszyć.

    > Tylko sprawdzic jakie kampus ma przylacze :-)
    >
    > No i drugie rozwiazanie - elektryk o wiekszym zasiegu, zeby starczyl
    > do pracy, z pracy i na male zakupy -

    Toć nawet Twizy ma 2x35 km zasięgu.

    > a naladuje sie w domu w nocy ...

    Jak do niego wjedzie :-)

  • 123. Data: 2021-05-05 22:19:25
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.05.2021 o 11:35, K pisze:

    > No wlasnie. Niby prosta rzecz - samochod elektryczny, a ile potrafi
    > wygenerowac nowych problemow...

    Gdzie tu problem?

  • 124. Data: 2021-05-05 22:20:51
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.05.2021 o 12:22, K pisze:
    > On 05/05/2021 11:09, J.F wrote:

    > Oczywiscie ja sie z Toba zgadzam i wszyscy bedziemy za te 15-20 lat
    > jezdzic elektrykami na baterie albo wodor. Problemy sa teraz i ja nie
    > widze powodu dla ktorego mialbym sobie komplikowac w tej chwili zycie
    > kupnem elektryka.

    A zmusza Cię ktoś do korzystania z elektryka?

  • 125. Data: 2021-05-05 22:26:10
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.05.2021 o 11:45, K pisze:

    > Ale znowu, to ja mam to robic? To sa wlasnie problemy, ktore powoduja,
    > ze wiele osob sie na elektryki nie decyduje. Malo ladowarek, zajete
    > ladowarki, ladowarki akurat nieczynne, maly zasieg uzalezniony od
    > predkosci i temperatury na zewnatrz itd.

    Ty masz jakiś dziwny problem z elektrykami. Czemu nie czepisz się np
    tramwaju. Też są powody by z niego nie korzystać itp id. A jednak
    niektórzy są zadowoleni. Pociągi, samoloty, konie itp itd

  • 126. Data: 2021-05-05 23:48:31
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Hello ii,
    >
    > Wednesday, May 5, 2021, 9:51:01 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale po co mi te 50 rodzin na karku?

    Nie na karku. 50 jest np po to, żeby koszt utrzymania dachu i zarządcy,
    który będzie za remontem tego dachu chodził, rozłożył się na 50.

    > Moim narastającym problemem z
    > wiekiem jest problem wejścia na I piętro.

    No właśnie taki typowy problem mieszkania w domu. Można oczywiście
    budować parterowe, płaskie domy.

    > Przy którymś z kolejnych
    > remontów zadbałem o to, żeby moja instalacja elektryczna dała radę
    > wyzwaniom późnego wieku. Zlikwidowałem bojlery i mam podgrzewacze
    > przepływowe. Niedługo zainstaluje dwa piece akumulacyjne na ostre zimy
    > - nie ma już komu nosić drewna do kominka. W lżejsze miesiące grzeję
    > klimatyzacją - wychodzi jak pompa ciepła a jest tańsze.

    No jak się ma tylko tyle problemów z domem to faktycznie można w nim
    mieszkać. Ja to jednak widzę inaczej, pisałem. Tych problemów jest
    znacznie więcej. A nie ma ich w bloku. Trzeba przede wszystkim chcieć
    mieszkać w domu a nie robić tego dla gniazdka.

    > Jak żona zostanie sama, to zapewne przeprowadzi się do mieszkania syna
    > a to zostanie sprzedane. Nie ma problemu.

    Da sprzedać?

  • 127. Data: 2021-05-06 00:04:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ii,

    > Nie na karku. 50 jest np po to, żeby koszt utrzymania dachu i zarządcy,
    > który będzie za remontem tego dachu chodził, rozłożył się na 50.

    Ale po co budować taki wąski budynek na 50 pięter? Remont dachu? U
    mnie był po jakiś 80 latach eksploatacji. Wzięliśmy kredyt, którego
    spłata mieści się w funduszu remontowym. Od tego są kredyty.

    > No właśnie taki typowy problem mieszkania w domu. Można oczywiście
    > budować parterowe, płaskie domy.

    Lepiej I pietro niż IV bez windy... Albo X z zepsutą windą.

> [...]
    > znacznie więcej. A nie ma ich w bloku. Trzeba przede wszystkim chcieć
    > mieszkać w domu a nie robić tego dla gniazdka.

    Mieszkam tu 37 lat i z roku na rok jest łatwiej.

    > Da sprzedać?

    A dlaczego nie? Mieszkanie syna na parterze, doskonale wyposażone, też
    bezobsługowe. Pieniądze się jej przydadzą - ma głodować na emeryturze?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 128. Data: 2021-05-06 08:48:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 05.05.2021 02:48, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Byłeś kiedyś w Pradze (czeskiej)? Z wysokości Hradczan
    > patrzysz na miasto i widzisz same czerwone dachy - bez wieżowców. A to
    > stolica europejskiego miasta...

    Zdjąłeś okulary jak tam patrzyłeś na te dachy? ;) W Pradze jest mnóstwo
    wieżowców - choć nie w centrum.
    Zapewne masz na myśli ten widok:

    https://www.google.com/maps/@50.0898468,14.401925,3a
    ,79.8y,123.37h,87.9t/data=!3m8!1e1!3m6!1sAF1QipOewmc
    OqrCY3ozgDyW7g8C8S3FeXV__AGiNqwCz!2e10!3e11!6shttps:
    %2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipOewmcOqr
    CY3ozgDyW7g8C8S3FeXV__AGiNqwCz%3Dw203-h100-k-no-pi-7
    .004613-ya242.12378-ro13.184277-fo100!7i5376!8i2688!
    5m1!1e1

    Na pierwszym i drugim planie to stare miasto - rzeczywiście niskie, ale
    patrząc w tym kierunku, tylko trochę dalej:

    https://www.google.com/maps/@50.0417755,14.552078,3a
    ,60y,305.81h,100.6t/data=!3m6!1e1!3m4!1swUpIxtO7xgMM
    wCSwQx1K1g!2e0!7i16384!8i8192!5m1!1e1

    Pozdrawiam z bratniej Słowacji ;)
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 129. Data: 2021-05-06 09:37:12
    Od: K <n...@e...com>

    On 05/05/2021 21:26, ii wrote:

    > Ty masz jakiś dziwny problem z elektrykami. Czemu nie czepisz się np
    > tramwaju. Też są powody by z niego nie korzystać itp id. A jednak
    > niektórzy są zadowoleni. Pociągi, samoloty, konie itp itd

    Bo lobby tramwajowe nie troluje wszedzie w internecie jakie to tramwaje
    sa zajebiste. Natomiast lobby elektryczne to ten sam stan umyslu co LGBT.

  • 130. Data: 2021-05-06 10:15:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 6 May 2021 08:37:12 +0100, K napisał(a):

    > Natomiast lobby elektryczne to ten sam stan umyslu co LGBT.

    To K w twojej ksywce to skrót od "kretyn"? :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-