  • 11. Data: 2012-03-27 09:16:09
    Temat: Re: Linka sprzęgła się wyciąga na ciepłym silniku
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Ivam <f...@p...fm> wrote:

    > Zalezy jak jezdzisz;)

    Raczej normalnie :) lubię pocisnąć ale na co dzień jeżdżę w mieście, przez
    korki, więc nie ma gdzie.

    > Zmien olej. Powaznie mowie.

    Na jaki?

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 12. Data: 2012-03-27 17:01:58
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Sir Piernik" napisał w wiadomości grup
    > Juz by zauwazyl, to trwa najwyzej dwa, trzy dni!

    U mnie dala rade od pierwszych objawow do pekniecia cale 14 dni jazdy. Ale
    ja jak rusze to tylko redukcje ze sprzeglem.

    > Na jaki?

    Ja mam teraz motorexa, ale przymierzam sie do repsola - dosc dobre ceny, a
    oleum ponoc niczego sobie.

    Najtanszy (z markowych) jaki mialem to motul 5000, wady mial nastepujace:
    - pienil sie (w oczku bylo widac)
    - skrzynia biegow na zimnym ok, na cieplym tragedia (wszystko twardo,
    strzela, stuka, etc. przy zmianie)
    - podejrzanie szybko znikal

    --
    pzdr: