  • 41. Data: 2019-03-16 15:16:14
    Temat: Re: Liczniki.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz racje. Przyklad z Millerem pokazuje ze nie wszystkich sadzaja. Rowniez nie
    wszyscy przekraczajacy predkosc przed fotoradarem dostaja mandaty. Jak z usa
    przylecial taki jeden gostek to kawal Warszawy wylaczyli z ruchu zeby mogl
    przejechac. Wyglada na to ze to jest pan naszego pana, bo jak nasz jedzie to nie
    wylaczaja z ruchu ulic dla niewolnikow. Jedyne co musza zrobic to oddac mu czesc
    robiac wolna droge. Przed wojna chlop czapke przed panem,wojtem, ksiedzem itd
    zdejmowal jak ich ledwo bylo widac. Caly czas moje na wierzchu.

  • 42. Data: 2019-03-16 16:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Mozesz i wolno Ci cofnac.

    Wychodzi na to ze lepiej zostawic tak jak jest i niech sobie bedzie
    400kkm i koniec :)

    > Ale w przeciagu dwoch tygodni musisz udac
    > sie na stacje diagnostyczna zeby wpisali do cepiku nowy przebieg.
    > Wybraz sobie sytuacje ze sam ustawiles taki przebieg jaki chciales.
    > Masz dwa tygodnie na poinformowanie urzedu o tym zdarzeniu.
    > Trzeciego dnia masz kontrole dokumentow przy ktorej ten co
    > kontroluje ma obowiazek sprawdzenia przebiegu i podania go do
    > rejestru. Przekonasz niebieskiego ze dwa dni temu zrobiles korekte
    > licznika? Przypuszczam ze watpie. Za dwa tygodnie przyjdzie pismo w
    > ktorym kaza zapacic kare w wysokosci trzech tysiecy.

    Musze zobaczyc co finalnie zapisali w ustawie bo np według tego:
    https://www.rp.pl/Prawo-karne/180119852-Kara-za-cofa
    nie-licznika-w-
    aucie.html
    juz sama zmiana wskazania licznika jestp rzestepstwem...
    A jeżeli chodzi o zmiane wskazania to tylko poprzez wymiane licznika...

    Ale mam nadzieje ze tylko pismaki dokonali przeinaczenia...

    Moze problemu w ogole nie bedzie - w jednym aucie licznik dobił do 400 i
    poszedł dalej pomimo tego ze własciciele ducato zeznaja ze przy 400kkm
    staje...
    Zobaczymy co bedzie jak dobije kolejny.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 43. Data: 2019-03-16 19:18:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Mar 2019 07:16:14 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Masz racje. Przyklad z Millerem pokazuje ze nie wszystkich sadzaja.

    Nie tylko Millera.
    Sam rozumiesz, ze jak zlapia jakiegos rzezimieszka, to mu chetnie
    doloza pare latek za posiadanie broni, a jak "uczciwego obywatela", to
    niechetnie.
    Szczegolnie jak sie okaze ze ta "bron" to gazowa, hukowa, czy
    wiatrowka ...

    O masz
    http://www.rynekzdrowia.pl/Prawo/Lublin-wyrok-ws-kar
    diologa-oskarzonego-o-nielegalne-posiadanie-broni,18
    0551,2.html

    mial uklady i puscili, czy podpadl i zlapali ?

    A swoja droga skad on te bron mial ?

    J.

  • 44. Data: 2019-03-16 19:44:35
    Od: p...@g...com

    https://www.dziennikwschodni.pl/lublin/znany-kardiol
    og-z-lublina-odpowie-za-bron-w-piwnicy-kolekcjonowal
    -ja-od-30-lat,n,1000208996.html

    Szyli mu wyłudzenie a wyszło nielegalne posiadanie. Dobrze że nie miał dziadka w
    Wermachcie ;-)

  • 45. Data: 2019-03-16 19:54:44
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > Przecież od dawna sa paragrafy z których można przeczołgać takiego co to
    > oszukuje z przebiegiem przy sprzedaży

    Jakoś nie widać tych czołgających się. ?

  • 46. Data: 2019-03-16 19:58:07
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > Inaczej, czy jak idziesz do restauracji to nie chcesz mieć państwowej
    > gwarancji, że personel nie mia syfa?

    A mam taką gwarancję?

  • 47. Data: 2019-03-16 20:04:59
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > Najlepsze jest to że nikt nie kręci samochodów które jeżdżą w PL od
    > dłuższego czasu. Na kazdym przeglądzie są odnotowane przebiegi i tyle.

    Samochód jeżdżący w PL od zawsze (od nowości), ostatni przegląd jakieś pół
    roku temu ok 900kkm(ciężarówka), idzie do sprzedaży teraz i ma ok 600kkm.

  • 48. Data: 2019-03-16 20:09:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Mar 2019 22:33:40 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Pojedź gdzieś, gdzie nie obowiązują przepisy sanitarne i sprawdź.
    > W takich Indiach - bliska 100%.

    Ale jaka chorobe macie na mysli - weneryczna w czasie posilku w
    knajpie ? Czy cos innego ?

    Ale ... 100% ... to miejscowi wszyscy zarazeni, czy knajp nie
    odwiedzaja ?
    A moze odporni ... bo to o jakies specyficzne lokalne choroby
    pokarmowe chodzi.

    J.

  • 49. Data: 2019-03-16 20:33:15
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-03-2019 o 11:26, kk pisze:

    > A no to nie ma o czym mówić.

    > No taka, jak między zanieczyszczaniem powietrza miejskiego przez
    > samochody a zanieczyszczaniem przez piece węglowe.

    Nic z tych rzeczy - bezpieczeństwo sposobu przyrządzania żarcia oraz
    jego pochodzenia, jest u nas również kontrolowane, dokładnie tak samo
    jak nosicielstwo syfu przez obsługę.

    > No nie.

    Jedź, zobacz, zjedz, potem pogadamy.

  • 50. Data: 2019-03-16 20:34:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-03-2019 o 20:09, J.F. pisze:

    > Ale jaka chorobe macie na mysli - weneryczna w czasie posilku w
    > knajpie ? Czy cos innego ?
    >
    > Ale ... 100% ... to miejscowi wszyscy zarazeni, czy knajp nie
    > odwiedzaja ?

    Żrą tak ostro, że to zabija wszystkie zarazki.
    Ale Ty nie jesteś w stanie tego zjeść tak jak oni.

    > A moze odporni ... bo to o jakies specyficzne lokalne choroby
    > pokarmowe chodzi.

    A to swoją drogą, duża część to inna flora bakteryjna, na którą są
    uodpornieni.