  • 1. Data: 2017-06-30 20:01:20
    Temat: Lepszy od Chinczyka;-)
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,
    Kupując laserek 10W (albo jak kto woli 10000mW) spodziewałem się, że
    będą to chińskie waty. Jaki jest dokładny przelicznik, to można
    zgadywać. 10, 20, no może 30, ale 100 to jednak przesada. Spodziewałem
    się, że będzie chociaż 0,5W, a tu na Alegro piszą jak wyżej, a na
    urządzeniu 100-200mW.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2017-06-30 20:07:05
    Temat: Re: Lepszy od Chinczyka;-)
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    znowu ten sam problem, skąd się wzięło milion zadowolonych klientów?
    po prostu kupują i nie używają, nie ma innej opcji!

  • 3. Data: 2017-06-30 20:46:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >zgadywać. 10, 20, no może 30, ale 100 to jednak przesada.
    >Spodziewałem się, że będzie chociaż 0,5W, a tu na Alegro piszą jak

    Ale link do aukcji ? Pisali cos o mocy ?

    Moze kupiles typ "10W", tak jak mogl byc np "20S".

    W latarkach tez byly "3W".
    O, sa i "10W" :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-06-30 21:44:04
    Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com>

> [...]
    > zgadywać. 10, 20, no może 30, ale 100 to jednak przesada. Spodziewałem
    > się, że będzie chociaż 0,5W, a tu na Alegro piszą jak wyżej, a na

    Bo trza się trochu orientować. Kupiłem 5W, ale 3-10W są w takiej
    obudowie
    http://img.diytrade.com/cdimg/463489/2698079/0/11575
    10688/C-mount_808nm_DPSS_laser_diode.jpg

    albo TO-3.

  • 5. Data: 2017-06-30 22:21:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/30/2017 8:01 PM, Pawel "O'Pajak" wrote:
    > się, że będzie chociaż 0,5W, a tu na Alegro piszą jak wyżej, a na
    > urządzeniu 100-200mW.

    Kupiłem lampę 50W. Zasilacz do niej daje 30W max.

    Odpowiedź sprzedawcy: moc efektywna lampy jest większa niż zasilania. I
    to wyjaśnia sprawę.

  • 6. Data: 2017-06-30 23:33:34
    Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com>

    użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Kupiłem lampę 50W. Zasilacz do niej daje 30W max.
    >
    > Odpowiedź sprzedawcy: moc efektywna lampy jest większa niż zasilania. I
    > to wyjaśnia sprawę.

    Aha, równie dobrze w jakim tesko sprzedawca może wcisnąć zamiast 1kg kiełbasy,
    1kg smalcu i powiedzieć klientowi niech nie marudzi bo kalorii
    i tak dostał więcej. Nowe idzie, ciężko się przyzwyczaić:)

  • 7. Data: 2017-07-01 02:49:43
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ale link do aukcji ? Pisali cos o mocy ?

    http://allegro.pl/laser-wskaznik-laserowy-10-000mw-d
    isco-aku-wwa-i6544073173.html?snapshot=MjAxNy0wNi0yO
    FQwMDozODoxMC42MzJaO2J1eWVyO2YzMzRjYTc1YjIwNDljNTE1M
    WQwMzA4YmZlYTdjNTk0MjNhZTA1YmQwZWU4NGQxNTA1YWQyZTExY
    TVjNzc5NjE%3D

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2017-07-01 10:27:04
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 30.06.2017 23:33, Bytomir Kwasigroch wrote:

    > Aha, równie dobrze w jakim tesko sprzedawca może wcisnąć zamiast 1kg kiełbasy,
    > 1kg smalcu i powiedzieć klientowi niech nie marudzi bo kalorii
    > i tak dostał więcej. Nowe idzie, ciężko się przyzwyczaić:)

    Bo ten portal to inkubator przestępczości.

    Przede wszystkim żadnych ocen dla kupującego - komu to potrzebne?
    Zgłaszasz "towar niezgodny z opisem - miało być 10W, jest 0.2." Poparte
    zdjęciami - zostaje na profilu na wieki. Następnym razem się dobrze
    zastanowi.

    --
    Mirek.

  • 9. Data: 2017-07-01 12:11:52
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-06-30 o 20:01, Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    > zgadywać. 10, 20, no może 30, ale 100 to jednak przesada. Spodziewałem
    > się, że będzie chociaż 0,5W, a tu na Alegro piszą jak wyżej, a na

    Ale to jest to samo co pisałem z akumulatorkami, tylko u nas sprzedają
    po 8000mAh i więcej. Klijent chce, klijent ma :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 10. Data: 2017-07-01 14:21:29
    Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com>

    W dniu sobota, 1 lipca 2017 02:50:03 UTC+2 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:
> [...]
    FQwMDozODoxMC42MzJaO2J1eWVyO2YzMzRjYTc1YjIwNDljNTE1M
    WQwMzA4YmZlYTdjNTk0MjNhZTA1YmQwZWU4NGQxNTA1YWQyZTExY

    To to ma mniej niż 50mW, najpewniej 20-30mW