  • Data: 2009-12-14 09:44:31
    Temat: Lenovo G550A - czy to dobry wybór ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam wybrać laptopa dla rodziców - czyli 75% net,
    jakieś starsze gierki itp.

    Najbardziej zależy mi na niezawodności i tak by sprzęt
    przynajmniej z te 5 lat wytrzymał (choć nie wiem czy jeszcze
    taki produkują ;-) ).

    W MiejskiejMacalni jest w promocji Lenovo G550A (za 2790zł)
    (T6600, 4GB RAM, 500GB, GF G105M 512MB, BT, 802.11b/g/n/, HDMI).

    Wydajnością jak najbardziej ok. - tylko co z niezawodnością i ogólnie
    pojętą ergonomią (bo tego się z specyfikacji nie wyczyta).

    Pozdrawiam Radek