  • Data: 2011-10-24 16:01:52
    Temat: Lejek metalowy.
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Objezdzilem dzis kilka sklepow i wszedzie mieli tylko plastikowe
    lejki.

    Czy gdzies na stacjach widzieliscie lejki metalowe?
    Na allegro mozna znalezc ale 13zl za lejek i kolejne 11 za przesylke
    to troche bez sensu.
    No chyba ze w "realu" lejki sa po 30zl :)

    No i jedno dodatkowe pytanie:
    Siatka w lejku, taka metalowa, ma jakies inne dzialanie poza
    zatrzymywaniem smieci?
    Cosik mi po glowie chodzi ze zatrzymuje wode, czy dobrze mi sie
    kojarzy?