  • 21. Data: 2009-06-16 01:15:01
    Temat: Re: Legendy wśród ludu :)
    Od: "Tornad" <t...@o...net>

    > A jak gazem czuć w mieszkaniu, to trzeba NATYCHMIAST WYŁĄCZYĆ
    > wszystko, co elektryczne
    >
    > J.

    Uszalales? Ja pierwsze co bym zrobil to otworzyl okna na osciez.
    Wylaczanie wszystkiego co elektryczne moze wlasnie spowodowac eksplozje gazu.
    Nie slyszales o indukcji? Sprobuj zauwazyc, ze przy wyciaganiu wtyczki z
    kontaktu iskrzy az sie iskry sypia.
    Pzdr.

  • 22. Data: 2009-06-16 05:41:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Jun 2009 03:15:01 +0200, Tornad wrote:

    >Uszalales? Ja pierwsze co bym zrobil to otworzyl okna na osciez.
    >Wylaczanie wszystkiego co elektryczne moze wlasnie spowodowac eksplozje gazu.

    Ale silniki z komutatorami lepiej wylaczyc.
    Odkurzac, mikser ..

    J.

  • 23. Data: 2009-06-16 05:44:16
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Tornad <t...@o...net> wrote:

    > Uszalales?

    Nie, nie oszalałem, podaję jedną z pokutujących w narodzie legend.

    J.