  • Date: Wed, 15 Jun 2011 14:42:01 +0200
    From: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [Leganza] Problem na styku gaz/benzyna

    Witam,

    Mam dziwny problem ze swoją zagazowaną Leganzą (silnik 2.0 DOHC). Jeździ
    jak trzeba - pod warunkiem, że ma do syta benzyny. Gdy tylko poziom
    benzyny zejdzie do mniej więcej pierwszej kreski (chyba około 10 l)
    zaczyna się dławienie, gaśnięcie na luzie i tego typu ciekawostki. Po
    przełączeniu na benzynę jedzie jakby nigdy nic. Ma ktoś jakiś pomysł, co
    może dolegać? Boję się trochę pójść do serwisu bez jakiegoś punktu
    zaczepienia, bo może się skończyć na tym, że mechanik z gazownikiem
    zagrają w pingponga, kasując mnie za wyimaginowane usterki.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh