  • 41. Data: 2017-04-05 10:45:30
    Temat: Re: Latająca butla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:781d0fb7-2c43-4efc-9f3e-d8f3f901fa84@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 20:41:00 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >Od lipca każdy będzie móg się przekonać. Dubaj wprowadza autonomiczne
    >latające taksówki. Chińskie. http://tiny.pl/g5f6g

    No to czekamy na raport z dzialalnosci.

    Zaraz ... myslisz, ze to juz jest, czy to etap makiety i grafiki
    komputerowej ?

    >Kurier czeka co tydzień/miesiąc na wypłatę. Dron nie.

    Jak wyplata kuriera jest mniejsza niz rata kredytu, to moze sobie
    czekac.

    Ewentualnie - na kuriera dostaniesz dofinansowanie, na drony
    Mazowiecki nie da, choc mowi ze da :-)

    J.

  • 42. Data: 2017-04-05 11:32:57
    Od: s...@g...com

    area of 40 to 50 km
    30 minutes of flight time

    prawie jak VW pali 5 l/km :)

    nie twierdze że się nie da tylko w takich przypadkach przypomina mi się
    film "Kosiarz Umysłów" z 1992 (ale to dawno było)
    o wirtualnej rzeczywistości i okularacyh do niej.
    Ojciec koledze kupił wtedy za cięzkie pieniądze.
    Ile czasu mineło ? Nawet nie chce mi się liczyć.
    Przyszło kolejne pokolenie też mają swoje octo coś tam.
    Chyba nawet premiera była.
    Chcieć =/= móc

  • 43. Data: 2017-04-05 12:00:40
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 5 kwietnia 2017 17:45:45 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    oglegroups.com...

    > No to czekamy na raport z dzialalnosci.
    >
    > Zaraz ... myslisz, ze to juz jest, czy to etap makiety i grafiki
    > komputerowej ?

    Nie myślę, tylko wiem. Jest.

  • 44. Data: 2017-04-05 12:03:28
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 5 kwietnia 2017 18:32:58 UTC+9 użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    > Ile czasu mineło ? Nawet nie chce mi się liczyć.
    > Przyszło kolejne pokolenie też mają swoje octo coś tam.

    A możesz napisać to samo tak żeby dało się zrozumieć co masz na myśli?

  • 45. Data: 2017-04-05 12:16:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Nie myślę, tylko wiem. Jest.

    Ok, to czekamy na pierwsze wypadki :-)

    Niektore fragmenty z tego filmu wygladaly mi na generowane, to innych
    wystarczylaby makieta.

    J.

  • 46. Data: 2017-04-05 12:20:36
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 05.04.2017 11:32, s...@g...com wrote:

> [...]
    > Ile czasu mineło ? Nawet nie chce mi się liczyć.
    > Przyszło kolejne pokolenie też mają swoje octo coś tam.

    To już nawet nie druga, a trzecia próba.

    Rozbija się to nie o technologię, a o marketing.
    Sprzęt jest drogi (sam zestaw, do tego potrzebny jest
    potężny komputer).
    Co otrzymuje się w zamian? Kupę bardzo kiepslkich i krótkich
    gierek. Twórcom nie opłaca się tworzyć czegoś porządnego
    na tak mały rynek, a twórcy sprzętu dość mizernie ich wspomagają
    finansowo.
    W najlepszym razie mamy gierki 'na monitor' wspierające VR,
    ale okazuje sie, żę ze względów _fizjologicznych_ (:)) tylko
    niewielka czesć się nadaje.

    W tym zakresie jak najbardizje chcą i mogą. Ale móc nie
    znaczy sprzedać.

    pzdr
    bartekltg

  • 47. Data: 2017-04-05 12:21:06
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 5 kwietnia 2017 19:17:00 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    oglegroups.com...

    > Ok, to czekamy na pierwsze wypadki :-)
    >
    > Niektore fragmenty z tego filmu wygladaly mi na generowane, to innych
    > wystarczylaby makieta.

    Filmik reklamowy, musiał być ładny, a nie realistyczny. Nie możesz sfilmować przelotu
    nad Dubajem zanim nie masz kwitów.

  • 48. Data: 2017-04-05 12:28:44
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 05.04.2017 12:03, Konrad Anikiel wrote:

    > A możesz napisać to samo tak żeby dało się zrozumieć co masz na myśli?

    O monitorki przystawiane do głowy.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_reality_headse

    Jako taki rynek tego powstał w ostatnich latach (sprzęt drogi, ale
    jest, gorzej z grami an to*), ale cały czas może walnać, tak jak to
    zrobił te 20 lat temu, gdy próbowali zrobić to samo, ciut starszą
    technologią.

    To jest ten sam błąd w rozumowaniu co poprzednio,
    'skoro zdalnie sterowane quadrokoptery nie latają, mimo,
    że już ich keidyś próbowano, to pewnie i teraz się nie uda'.
    Da Vinci nie poleciał, to i Wright nie polecą:)

    pzdr
    bartekltg

    *) Złośliwi twierdzą, że utrzyma się to dzięki porno.

  • 49. Data: 2017-04-05 12:39:43
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 5 kwietnia 2017 19:28:45 UTC+9 użytkownik bartekltg napisał:

> [...]
    > jest, gorzej z grami an to*), ale cały czas może walnać, tak jak to
    > zrobił te 20 lat temu, gdy próbowali zrobić to samo, ciut starszą

    Nic nie walnęło. Cały czas to było używane w przemyśle stoczniowym i tam gdzie się
    projektuje grubaśne instalacje typu rafineria. Zwykły zjadacz chleba mógł o tym nie
    słyszeć, ale o czym to niby ma świadczyć?

    > To jest ten sam błąd w rozumowaniu co poprzednio,
    > 'skoro zdalnie sterowane quadrokoptery nie latają, mimo,
    > że już ich keidyś próbowano, to pewnie i teraz się nie uda'.
    > Da Vinci nie poleciał, to i Wright nie polecą:)

    Widzę tu jeszcze trochę inne podejście: ja nie widziałem- znaczy nie ma i nie będzie.
    A jak mu pokażesz, to "czekamy na pierwsze wypadki". Nie spodziewaj się refleksji
    typu "faktycznie się da, nie miałem racji". Cebulak zawsze ma rację.

  • 50. Data: 2017-04-05 13:08:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 5 Apr 2017 12:28:44 +0200, bartekltg <b...@g...com>
    wrote:
    > To jest ten sam błąd w rozumowaniu co poprzednio,
    > 'skoro zdalnie sterowane quadrokoptery nie latają, mimo,
    > że już ich keidyś próbowano, to pewnie i teraz się nie uda'.

    Tak tak, to już wiemy bo juz tysiace kopterow dostarcza towary.

    --
    Marek