  • 51. Data: 2010-06-14 23:23:03
    Temat: Re: Laserowe mierniki pomiaru
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    news:slrni1ajkt.9gn.rekin@drapak.wkurw.org...

    > Zmienia o tyle, że laserem możesz strzelać na odległość około
    > kilometra. I jeśli pan mierzy z ręki, to szansa na to, że jemu
    > ręka drgnie o jeden stopień jest spora, a ten jeden stopień
    > oznacza zmierzenie klienta obok.

    Nie wierzę, że będą strzelali na kilometr. Jak ostatnio jednego obserwowałem
    w DC na Wiertniczej to mógł strzelać z ok. 300 m. a czekał na jakieś 150 m.
    Służbowa Kia była nawet dosyć dobrze widoczna więc miał bodźca żeby strzelać
    jak najwcześniej.

  • 52. Data: 2010-06-14 23:36:07
    Od: pablo eldiablo <f...@p...pl>

    MariuszM wrote:

    > Jeżeli oczekujesz rady jak naukowo podważyć wskazanie to pisz może tu:
    > http://www.if.pw.edu.pl/www/
    >
    > Mam jednak wrażenie, że zależy Ci tylko na udowodnieniu złej woli
    > policjanta. Nie ma to innej drogi niż sąd. Tam możesz np. przedłożyć
    > dowód z GPS-a, który zainstalowała Ci firma w aucie w celu monitoringu
    > Twojej aktywności. AFAIK niektóre stosują takie rozwiązania po to, aby
    > PH zbyt nie przekraczali prędkości.

    No jasne, każdy jeździ z GPSem i kamerą, najlepiej kilkoma, żeby mieć
    dowody na każdą okazję. Poza tym sąd obowiązuje swobodna ocena dowodów i
    jak trafisz na sędziego mądrego inaczej (a takich bez liku), to słowo
    policjanta (albo dwóch) plus ich wskazanie bez zdjęcia moga się okazać
    mocniejszym dowodem niż twoje słowo i GPS bez legalizacji.

    Zawsze można kupić sobie policyjny legalizowany wideorejestrator z
    pomiarem prędkości... albo zostać posłem, a co! ;-)

    --
    empty signature

  • 53. Data: 2010-06-15 01:38:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-06-14, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

    > Czlowiek, ktory na 1000m potrafi skutecznie wycelowac nazywany jest
    > zwyczajowo snajper i najczesciej celuje z pozycji lezacej, najczesciej
    > do nieruchomego celu. Z wolnej reki to mozna sobie na 100m SKUTECZNIE
    > celowac.

    Myslisz się... Skuteczne celowanie z broni krótkiej to jest o wiele
    mniejszy dystans.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 54. Data: 2010-06-15 01:43:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-06-14, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Idac tym tokiem rozumowania - zlodziej zlapany na goracym uczynku tez moze
    > sie tlumaczyc, ze to byl ktos inny ale zwial, wiec policjant zwinal go zeby
    > miec kozla ofiarnego.

    Chciałbyś iśc siedzieć za włamanie tylko i wyłącznie na podstawie zeznań
    policjanta, bez innych dowodów wskazujących na Ciebie?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 55. Data: 2010-06-15 06:28:14
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Myslisz się... Skuteczne celowanie z broni krótkiej to jest o wiele
    > mniejszy dystans.

    Zalozylem, ze wiazka lasera ma jenak pewien kat rozchodzenia (1o?2o?) No
    i brak odrzutu :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 56. Data: 2010-06-15 10:36:02
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Chciałbyś iśc siedzieć za włamanie tylko i wyłącznie na podstawie zeznań
    > policjanta, bez innych dowodów wskazujących na Ciebie?

    A znasz kogos, kto siedzi?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 57. Data: 2010-06-15 14:41:42
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-06-15, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

    > Zalozylem, ze wiazka lasera ma jenak pewien kat rozchodzenia (1o?2o?)

    Przy celowaniu do jednego z grupy: tym gorzej :)

    > No i brak odrzutu :)

    Patrząc na przepisy dotyczące policji skarbowej: brak odrzutu zostanie
    niedługo poprawiony...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczwski

  • 58. Data: 2010-06-15 14:42:47
    Od: krz <a...@g...pl>

    elmer radi radisson wrote:

    > Nie za bardzo zrozumialem ,ale generalna uwaga jest taka ze w tym
    > konkretnym urzadzeniu nie ma co robic zdjec bo nie tak zostalo ono
    > skonstruowane.

    Generalnie powód jest raczej taki, ze takie urządzenie z wbudowanym
    aparatem/kamerą nagle zaczęło by być dużo mniej skuteczne.. :)

  • 59. Data: 2010-06-15 14:55:40
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krz" <a...@g...pl> wrote in message

    > Generalnie powód jest raczej taki, ze takie urządzenie z wbudowanym
    > aparatem/kamerą nagle zaczęło by być dużo mniej skuteczne.. :)

    Spiskowa teoria dziejow? :)

  • 60. Data: 2010-06-15 16:10:42
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-06-15 14:42, krz wrote:

    > Generalnie powód jest raczej taki, ze takie urządzenie z wbudowanym
    > aparatem/kamerą nagle zaczęło by być dużo mniej skuteczne.. :)

    Generalnie sa inne modele urzadzen albo dodatkowe wyposazenie co do
    ktorego nie stoi na przeszkodzie, aby taka funkcjonalnosc zaistniala ;).
    Tyle ze u nas jest tego kupiona jedna sztuka (przez ITD, zeby
    bylo ciekawiej), procz jakis testow.

    --

    memento lorem ipsum