  • 21. Data: 2010-06-13 23:33:17
    Temat: Re: Laserowe mierniki pomiaru
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 13 Jun 2010 22:05:41 +0200, Przemek V
    <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote:

    > A skąd masz pewność przy suszarce? Tu akurat laser nic nie zmienił.

    Zmienia o tyle, że laserem możesz strzelać na odległość około
    kilometra. I jeśli pan mierzy z ręki, to szansa na to, że jemu
    ręka drgnie o jeden stopień jest spora, a ten jeden stopień
    oznacza zmierzenie klienta obok.

    r.
    _____________

  • 22. Data: 2010-06-13 23:40:15
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    masti pisze:

    > to nie oskarżony ma mieć dowody.

    W Polsce?

    --
    Karolek

  • 23. Data: 2010-06-13 23:44:56
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > No jest to opcja. Choc rowniez do podwazenia - mozliwosc zmodyfikowania
    > softu aby zanizal predkosc i brak "homologacji". Ale jako pomocniczy
    > material calkiem OK.
    >
    > Pozdrawiam
    > Pawel

    Nic nie trzeba zmieniać żeby zaniżał. Widać że są trzy samochody a ten z kamerką
    jedzie najwolniej. Wszystko można podważyć. Ale czasami nie warto. Jak jest
    klient bez krawata to wiadomo że się będzie awanturował. Zapis z kamerki to taki
    brak krawata. Jak by niebiescy wiedzieli że w samochodach są kamerki to też by
    numerów nie wywijali. Im nie zależy czy do ukarania idzie winny albo niewinny.
    Sztuka się liczy. Kiedyś zarysował mnie tramwaj. Wina tramwajarza ewidentna.
    Najpierw przyjechały chamy zbuntowane z MPK i mnie zaczęły straszyć. To
    odszedłem i zgubiłem się w tłumie. Skrzyżowanie zablokowane na amen. Przyjechała
    policja zrobili zdjęcia i też mnie zaczęli straszyć. To im powiedziałem że niech
    od razu piszą do sądu bo z nimi rozmawiał nie będę a jak chcą to mogę im teraz
    dać trzech świadków co powiedzą jak było. Nagle świadkowie okazali się
    niepotrzebni i za argument przeciwko mnie żebym się nie burzył wyciągnęli to ze
    przeglądu nie mam. I ze mi parasol w du. Pie z tego powodu otworzą. Jak
    stwierdziłem że i tak mi dowód rejestracyjny zabiorą bo mam potłuczoną lampę i
    muszą mi zabrać to niech spadają na drzewo. Mandat po męsku za brak przeglądu
    zapłacę ale do stłuczki się nie przyznam bo nie ja ją zrobiłem. I nagle się
    okazało że to jednak wina tramwajarza. Tacy byli w kur .ieni ze zapomnieli mi DR
    zabrać. Potem mnie wołali żebym im DR dostarczył, ale nie dostali i zrezygnowali.

  • 24. Data: 2010-06-13 23:47:12
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Dnia piÄ&#65533;knego Sun, 13 Jun 2010 23:40:15 +0200, osobnik zwany Karolek
    > wystukaĹ&#65533;:

    > zgodnie z prawem tak.

    Widziałeś gdzieś ostatnio prawo w Polsce? Napisz gdzie. Wycieczki będą tam
    jeździły żeby prawo zobaczyć.

  • 25. Data: 2010-06-13 23:48:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 13 Jun 2010 23:40:15 +0200, osobnik zwany Karolek
    wystukał:

    zgodnie z prawem tak.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2010-06-14 00:16:27
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    masti pisze:
    > Dnia pięknego Sun, 13 Jun 2010 23:40:15 +0200, osobnik zwany Karolek
    > wystukał:

    > zgodnie z prawem tak.

    Zgodnie z prawem... :>
    Policjant jest osoba cieszaca sie wiekszym zaufaniem spolecznym i w
    sadzie masz z gory sprawe przegrana.
    Jak bedziesz niezadowolony z wyroku to na koniec mozesz uslyszec
    jeszcze, ze mozesz sie odwolac :P
    Takze bez dobrych plecow do sadu nie ma co w takich sprawach startowac,
    bo na przychylnosc sedziego to bym akurat nie liczyl.

    --
    Karolek

  • 27. Data: 2010-06-14 00:19:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Jun 2010 00:16:27 +0200, osobnik zwany Karolek
    wystukał:

> [...]
    > Takze bez dobrych plecow do sadu nie ma co w takich sprawach startowac,
    > bo na przychylnosc sedziego to bym akurat nie liczyl.

    tak, tak, jedna pani drugiej pani w maglu ...

  • 28. Data: 2010-06-14 00:20:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Czy takiego laserowego pomiaru
    > tego nie mozna podwazyc?

    Zamiast podważać lepiej nie zapieprzać prawym pasem i stosować się do
    kilku innych, prostych zasad. ;-)

  • 29. Data: 2010-06-14 00:47:15
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Zamiast podwaĹźaÄ&#65533; lepiej nie zapieprzaÄ&#65533; prawym pasem i
    stosowaÄ&#65533; siÄ&#65533; do
    > kilku innych, prostych zasad. ;-)
    >
    > --
    > http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
    A co zrobić kiedy silniejszy nie stosuje się do zasad. Pytanie jest o możliwą
    ale nie istniejącą na razie sytuację. Żeby było prościej przetłumaczę Ci z
    polskiego na Twoje. Ktoś jedzie z dopuszczalną prędkością i stosuje się do
    ustalonych zasad. Nie interpretuje samodzielnie prawa. I nagle zostaje
    zatrzymany bo na jakieś urządzenie techniczne wykryło przekroczenie prędkości.
    Nie ma z tego z wyjątkiem licznika czasu od momentu pomiaru i zarejestrowanego
    przekroczenia żadnego innego dokumentu. Teoretycznie ci co robili pomiar nie
    mają interesu żeby uwalić niewinnego. Ale wbrew logice uwalają go. Bo jednemu
    żona się puściła, bo dziecko przyniosło znowu jedynkę z polskiego bo... powodów
    może być dużo. A jak urządzenie ma licznik zdarzeń. I na koniec dnia podłączają
    do komputera i wychodzi ze na 200 pomiarów 170 było w dopuszczalnych granicach.
    Było 30 przekroczeń, wiadomo i ile i jakie powinny być mandaty. A zamiast 30
    mandatów było wystawionych 29, bo jedno przekroczenie zrobił miejscowy sędzia.
    To trafiają niewinnego żeby w papierach się zgadzało. Życie pisze takie
    scenariusze że normalnemu człowiekowi do głowy większość z nich nie przyjdzie bo
    są zbyt nierealne. Znajomy, człowiek nie bez skazy ale i nie taki najgorszy
    został zatrzymany bo był podobny do kogoś kto zrobił jakiś paskudny numer. Nie
    było to związane z samochodami. Zatrzymali go w pól roku po przestępstwie. Po
    miesiącu aresztu łaskawie go przesłuchano. Okazało się że w czasie kiedy
    popełniono przestępstwo był za granicą. Dowód był niepodważalny. Było to za
    komuny i była ewidencja kto i kiedy przekraczał granicę. To jeszcze tydzień
    posiedział zanim go wypuścili. Żadnego przepraszam. Wtedy i teraz, a także w
    przyszłości ci sami i tacy sami ludzie będą decydowali czy jesteś winny czy
    niewinny.

  • 30. Data: 2010-06-14 00:59:30
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    masti pisze:

    > tak, tak, jedna pani drugiej pani w maglu ...

    Nie, nie w maglu, a w sadzie.
    Bylem, sprawdzilem i wiecej sie nie wybieram innym tez nie polecam, bo
    to strata czasu.

    --
    Karolek