  • 11. Data: 2012-04-21 10:49:10
    Temat: Re: Laptop HP635 i WinXP - problem z instalacja
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 21/04/2012 00:42, Andy Niwinski wrote:

    > "DooMiniK" <b...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Przeczytaj dokładnie co kolega napisał.

    Przeczytaj jeszcze raz co ja napisałem, walczyłem
    z tym modelem kilka dni temu.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 12. Data: 2012-04-24 00:59:13
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-20 21:08, the_foe pisze:
> [...]
    > Korzystajac z tego watku:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2164755.html
    > za pomoca nLite dodalem stery z samego dolu. Instaluje z napedu DVD.
    > Instalacja przebiegala pomyslnie do czasu kiedy komputer po raz pierwszy
    > ruszyl z dysku. Na krotki moemnt pojawil sie ekran WinXP bywywalic na
    > ulamek sekundy blue screena i zrobic reset.
    > http://img854.imageshack.us/img854/9716/bluesc.jpg
    >
    > Nastepnie trzy razy instalowalem goly XP pro (pierwotne wydanie bez
    > zadnych zmian). Dwa razy ze sterow na podanym z wyzej linku forum
    > elektrody. i trzeci raz na sterach z tej strony:
    alling-windows-xp-pro-sp2-on-a-hp-635-%E2%80%93-amd-
    fusion-e350-1-6-ghz-laptop/

    > lub: http://tinyurl.com/73cmbq9
    >
    > W pierwszym przypadku system od razu wywalil blue screena. w kolejnych
    > dwoch przypadkach objawy byly takie same: system poprawnie sie
    > instalowal, "przezyl" pierwsz bootowanie sie z dysku. przy wykrywaniu
    > urzadzen ok. 60% paska postepu nastepowalo wywalenie blue screena bez
    > resetu:
    > http://img594.imageshack.us/img594/5739/bluesc2.jpg
    >
    > nadmienie:
    > przetestowalem pamiec i dysk - wszytko niby ok.
    > sprawdzilem mbr i poprawilem mbrfixem pogrubowe resztki.
> [...]
    problem rozwiazany: sterowniki SATA wspolgraja tylko z XP SP3. Po
    wgraniu tego dodatku wszytko dziala perfekt.

    --
    the_foe