  • 1. Data: 2011-06-01 08:28:38
    Temat: Łańcuch i kłódka Naxa NX-721 - Opinie
    Od: daveTheBandit <d...@g...com>

    Witam,
    Sezon w pełni a moto jakos trzeba zabezpieczcyc przed amatorami cudzej
    wlasnosci ;)

    Mam juz xene z alarmem ale chyba lepszy jeszcze jest łańcuch ktorym
    mozna moto do czegos przypiac (jezeli jest taka mozliwosc).
    Zdecydowałem że Naxa NX-721 jest nie droga i wyglada solidnie. Wiem ze
    zadne zabezpieczenie nie gwarantuje 100% ze znajde moto na tym samym
    miejscu po wyjsciu ze sklepu ale jezeli ktos z was mial jakies
    doswiadczenie z tym wlasnie zestawem (lancuch + klodka) to bardzo
    prosze o opinie.

    Serdecznie dziekuje!
    davepol

    Tutaj link do aukcji na allegro: http://allegro.pl/gpmoto-blokada-naxa-nx-721-lancuch