  • 1. Data: 2010-04-29 18:04:02
    Temat: Lancia Thessis
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    Zauwazylem, ze to auto traci bardzo na wartosci w ciagu kilku lat. Jaka jest
    tego przyczyna? Jest to bardzo luksusowe auto, ale nie spotkalem sie dotad z
    opiniami na temat uzytkowania i serwisowania tego samochodu.

  • 2. Data: 2010-04-29 18:07:36
    Temat: Re: Lancia Thessis
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 18:04:02 +0200, ttt napisał(a):

    > Zauwazylem, ze to auto traci bardzo na wartosci w ciagu kilku lat. Jaka jest
    > tego przyczyna? Jest to bardzo luksusowe auto, ale nie spotkalem sie dotad z
    > opiniami na temat uzytkowania i serwisowania tego samochodu.

    Zerknij na forum ze strony http://www.lanciaclub.pl/ - jest tam kilka
    rozbudowanych watków o wadach i zaletach Thesisa. I to od obiektywnych
    użytkowników tego auta - piszących z własnego doświadczenia, a nie
    powtarzających legendy ludowe/netowe.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2010-04-29 21:22:33
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozbudowanych watków o wadach i zaletach Thesisa. I to od obiektywnych
    > użytkowników tego auta - piszących z własnego doświadczenia, a nie

    Mnie się podoba Fiat Multipla i wytwory BMW pióra Bangle'a ale Thesisa jakoś
    zupełnie nie czuję. Do tego w pamięci mam wyryte, że Lepper jeździł
    służbowym Thesisem jak był ministrem. A ja nie, po prostu nie, mnie się to,
    mnie to się nie podoba.

  • 4. Data: 2010-04-30 11:44:06
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "ttt" <t...@n...pl> wrote in message news:hrcalk$lhr$1@news.onet.pl...
    > Zauwazylem, ze to auto traci bardzo na wartosci w ciagu kilku lat. Jaka
    > jest tego przyczyna? Jest to bardzo luksusowe auto, ale nie spotkalem sie
    > dotad z

    Bo to Lancia, firma ktora nigdy z niezawodnosci nie slynela po prostu i w
    latach 80-tych dostala ostro po tylku za produkowanie rdzewiejacych
    samochodow, ktore musieli potem w ramach gwarancji wymieniac.

    Od tego czasu nikt Lancii nie chce kupowac poza rzadami krajow bylego bloku
    wschodniego.

    Pozdawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-05-04 00:22:09
    Od: hamberg <r...@g...com>

> [...]
    > samochodow, ktore musieli potem w ramach gwarancji wymieniac.
    >
    > Od tego czasu nikt Lancii nie chce kupowac poza rzadami krajow bylego bloku

    piszesz o tej lancii ktora dupska kopala w rajdach wszystkim przez tak
    dlugi czas?

  • 6. Data: 2010-05-04 00:36:48
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-04-29 18:04, ttt pisze:
    > Zauwazylem, ze to auto traci bardzo na wartosci w ciagu kilku lat. Jaka jest
    > tego przyczyna? Jest to bardzo luksusowe auto, ale nie spotkalem sie dotad z
    > opiniami na temat uzytkowania i serwisowania tego samochodu.

    Miałem kiedyś piękną sztukę na oku. Po przeczytaniu opinii na forach
    zwątpiłem.
    W skrócie co zapamiętałem:
    - Mało zamienników części (np amortyzatory 1500zł/szt w ASO)
    - Kapryśna elektronika
    - Korozja
    - Paliwożerne benzyniaki

    Urzytkownicy piszą, że z Thesis jest jak z kobietą - zakochasz się i
    wydajesz kasę bez pamięci (na części, serwis)

  • 7. Data: 2010-05-04 09:45:56
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "CUT" <C...@C...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zwątpiłem.
    > W skrócie co zapamiętałem:
    > - Mało zamienników części (np amortyzatory 1500zł/szt w ASO)

    warto sprawdzić jak to wygląda w obecnej chwili - z tami autami jest tak, że
    coś, czego niebyło jescze 2 lata temu, stało się osiągalne teraz, w wmiare
    normalnych cenach - kiedyś np nie dało się kupić tuleji tylnego zawieszenia
    do lybry, a teraz bez problemowo.

    w thesisie, kolega posiadacz, twierdzi, że największym problemem może być
    elektronika - jest jej tam mnustwo.

    polecam forum lanci, tam zapytać, i będzie wiadomo;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 8. Data: 2010-05-04 11:19:54
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "hamberg" <r...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    > piszesz o tej lancii ktora dupska kopala w rajdach wszystkim przez tak
    > dlugi czas?

    Kopianie dupsk w rajdach nijak nie pomoglo jej uniknac wpadek takich, jak
    rdzewiejaca Beta.

    Samochod rajdowy ma zapierdalac z punktu A do B przez kilkaset kilometrow
    miedzy remontami i nie ma to nic wspolnego z samochodem kupowanym do
    jezdzenia po zakupy przez najblizszych 10 lat.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 9. Data: 2010-05-04 11:21:01
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "CUT" <C...@C...pl> wrote in message news:4bdf5029$1@news.home.net.pl...

> [...]
    >
    > Urzytkownicy piszą, że z Thesis jest jak z kobietą - zakochasz się i
    > wydajesz kasę bez pamięci (na części, serwis)

    Zakochac mozna sie jakims egzotycznym albo klasycznym aucie. Zakochiwanie
    sie w kanapowozie to dorabianie sobie ideologii przez klase srednia, ktorej
    na Morgana Aero nie stac. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-05-04 12:41:59
    Od: AwD <a...@g...pl>

    On 4 Maj, 00:36, CUT <C...@C...pl> wrote:

    > Miałem kiedyś piękną sztukę na oku. Po przeczytaniu opinii na forach
    > zwątpiłem.
    > W skrócie co zapamiętałem:

    > - Mało zamienników części (np amortyzatory 1500zł/szt w ASO)
    nie ma tragedii, zresztą nawet oryginały maj dość sensowne ceny

    > - Kapryśna elektronika
    fakt, ale da się opanować

    > - Korozja
    bzdura