  • 41. Data: 2020-01-31 20:59:46
    Temat: Re: Lampa podświetlenia wnętrza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ja w sumie tez nie
    > Ale przyłapałem się na tym że dyskutuję z kk i to jest główny
    > problem.

    ;-DDD
    trole tak maja - wciagaja!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 42. Data: 2020-01-31 21:30:16
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > By wykorzystać tę linijkę i oprócz zwykłego świecenia uzyskać jeszcze coś.

    czyli nudzi ci się:D

    > Myślałem, że mowa o czujniku w drzwiach.

    No owszem ale czujka ruchu w drzwiach jakoś nie bardzo sobie to
    wyobrażam. Nie wiem o jakim innym czujniku zbliżeniowym mogłeś mówić

  • 43. Data: 2020-01-31 21:32:45
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Chodzi o to, że taka lampka na gnieździe zapalniczki jest prosta w
    > realizacji i banalna w podłączeniu a Ty zafiksowałeś się na to co masz w
    > swoim samochodzie co jest trudne w realizacji i trudne w podłączeniu.

    ale lampka w gnieździe zapalniczki nie będzie ci działać jako lampka
    wnętrza odpalana drzwiami......
    porada: cokolwiek będziesz robił - w szereg wstaw bezpiecznik w oprawce
    blisko miejsca, skąd będziesz brał zasilanie. Max 1A.
    Są takie gotowe z kabelkami.

  • 44. Data: 2020-01-31 21:47:59
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-31 20:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > ;-DDD
    > trole tak maja - wciagaja!

    Jesteś trolem.

  • 45. Data: 2020-01-31 21:49:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-31 21:32, sirapacz wrote:

    > ale lampka w gnieździe zapalniczki nie będzie ci działać jako lampka
    > wnętrza odpalana drzwiami......

    Czemu?

    > porada: cokolwiek będziesz robił - w szereg wstaw bezpiecznik w oprawce
    > blisko miejsca, skąd będziesz brał zasilanie. Max 1A.
    > Są takie gotowe z kabelkami.

    Do zapalniczki?

  • 46. Data: 2020-01-31 21:51:55
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-31 21:30, sirapacz wrote:

    > czyli nudzi ci się:D

    Zobacz ilu nam się "nudzi".

    > No owszem ale czujka ruchu w drzwiach jakoś nie bardzo sobie to
    > wyobrażam. Nie wiem o jakim innym czujniku zbliżeniowym mogłeś mówić

    Zamiast przełącznika w drzwiach montują czujnik zbliżeniowy wykrywający
    zamknięcie drzwi.