  • 31. Data: 2020-01-30 10:14:29
    Temat: Re: Lampa podświetlenia wnętrza
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 stycznia 2020 10:07:52 UTC+1 użytkownik sirapacz napisał:

    > po drugie....po co? :) ppotrzebujesz tego do oświetlenia wnętrza w nocy
    > i jak wsiadasz - biała ciepła leda i cześć.

    Bo on się zafiksował podłączeniem do gniazda zapalniczki. A tam napięcie się pojawi
    chyba dopiero jak kluczyk przekręcisz.
    kk by pewnie chciał żeby było jak w normalnych autach czyli światło zapala się po
    otwarciu drzwi i gaśnie chwile po zamknięciu

  • 32. Data: 2020-01-30 20:41:06
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-30 10:06, sirapacz wrote:

    > a to musiałbyś sobie popatrzeć jak możesz - minus - druty na wierzchu i
    > generalnie taka prowizora bardziej

    Więc właśnie. Takie mikroprzełączniki montuje się w obudowach. To ten
    kontaktronowy co wskazałeś jest już w obudowie.

    > są gotowce z pilotem - to po pierwsze.

    W samochodzie pilot? Po co? Kierowca potrzebny. No chyba, że się chce
    spać to suseł.

    > po drugie....po co? :) ppotrzebujesz tego do oświetlenia wnętrza w nocy
    > i jak wsiadasz - biała ciepła leda i cześć.

    By wykorzystać tę linijkę i oprócz zwykłego świecenia uzyskać jeszcze coś.

    > jak podłączysz sobie coś z czujką ruchu pir albo co gorsza mikrofalową
    > to czujak będzie wychwytywać twój ruch za kierownicą i włączać ci w
    > czasie jazdy lampkę. Jak bardzo to może być problematyczne dowiesz się
    > próbując jechać z taką lampką w nocy. Mniej widzisz po prostu...
    > To musi być albo mechaniczny włącznik albo magnetyczny, ale z pewnością
    > nie czujka ruchu

    Myślałem, że mowa o czujniku w drzwiach.

  • 33. Data: 2020-01-30 20:51:39
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-30 10:14, Kris wrote:

> [...]
    > kk by pewnie chciał żeby było jak w normalnych autach czyli światło zapala się po
    otwarciu drzwi i gaśnie chwile po zamknięciu

    Chodzi o to, że taka lampka na gnieździe zapalniczki jest prosta w
    realizacji i banalna w podłączeniu a Ty zafiksowałeś się na to co masz w
    swoim samochodzie co jest trudne w realizacji i trudne w podłączeniu.

  • 34. Data: 2020-01-30 20:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > pewnie chciał żeby było jak w normalnych autach czyli światło zapala
    > się po otwarciu drzwi i gaśnie chwile po zamknięciu

    Ale ja naprawde nie rozumiem na czym polega problem...
    Jakiekolwiek oswietlenie, podlaczenie do pradu który jest zawsze plus
    jakikolwiek złącznik kontaktowy gdzies w miejscu gdzie drzwi beda to
    załaczac (wciskac) i rozlaczac.
    Skoro sa drzwi i sie otwieraja / zamykaja to da sie zrobic.
    Nie ma tu zbyt wielkiej filozofii.

    Czego nie ma w twizzy co by utrudniało te modyfikacje akurat w tym czyms?
    Drzwi sa? sa. Prad jest? jest.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 35. Data: 2020-01-30 20:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    ve_id=SB_2020012

    > Boże, jakie to piękne!
    > https://pl.aliexpress.com/item/33056510499.html

    Pełno tego np w nowych mercach

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 36. Data: 2020-01-30 20:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Jesteś pewien, że ktoś czeka na twoją "pomoc"?

    Jestem pewien ze lubisz trollowac! :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 37. Data: 2020-01-30 21:11:04
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-30 20:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Jestem pewien ze lubisz trollowac! :)

    Ale Ty głupi jesteś więc nie ma się czym przejmować.

  • 38. Data: 2020-01-30 21:12:30
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-30 20:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ale ja naprawde nie rozumiem na czym polega problem...

    Bo głupi jesteś.

> [...]
    > Nie ma tu zbyt wielkiej filozofii.
    >
    > Czego nie ma w twizzy co by utrudniało te modyfikacje akurat w tym czyms?

    Wszystko.

  • 39. Data: 2020-01-31 05:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Ale Ty głupi jesteś więc nie ma się czym przejmować.

    Miłego dnia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 40. Data: 2020-01-31 08:09:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 stycznia 2020 20:59:51 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Ale ja naprawde nie rozumiem na czym polega problem...

    Ja w sumie tez nie
    Ale przyłapałem się na tym że dyskutuję z kk i to jest główny problem.