  • 11. Data: 2010-09-15 22:15:54
    Temat: Re: Laguna II 2007 1.9 DCI komunikat ANTIPOLLUTION A CONTROLER pomocy !!!
    Od: Roberto <f...@u...pl>

    > Przegoń ją na trasie przez 15 min. Najlepiej jadąc na trójce z
    > predkością 80 - 90 km/h
    > Daj znać czy pomogło.
    >
    > Pzdr
    > TG

    niestety nie pomogło :( najgorsze jest to ze poza błędem auto jeździ
    normalnie ma pełną moc nie dławi się nie dymi ...
    czas jutro jechać podpiąć pod komputer .

    Robert

  • 12. Data: 2010-09-15 22:31:17
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-15 22:15, Roberto pisze:

    > niestety nie pomogło :( najgorsze jest to ze poza błędem auto jeździ
    > normalnie ma pełną moc nie dławi się nie dymi ...
    > czas jutro jechać podpiąć pod komputer .

    Wyświetli bład FAP-a czy tam DPF-a powiedzą że trzeba wymienić i skasują
    2kPLN. Lepiej go wywalić i usunąć z komputera informacje o nim.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 13. Data: 2010-09-15 22:56:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 Sep 2010 18:22:44 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > A w którym Renault jest taki FAP, który wymaga do pracy eolys?

    Szczerze mówiąc nie wiem, nie śledzę dokładnie tej firmy, nie ma czego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2010-09-15 23:01:00
    Od: AL <a...@s...tam>

    Roberto pisze:

    > ale co z tym filtrem ?

    czas na serwis:
    http://lagunault.blogspot.com/2009/02/filtr-czastek-
    staych-fap-faza-2.html

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 15. Data: 2010-09-16 00:07:51
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Wyświetli bład FAP-a czy tam DPF-a powiedzą że trzeba wymienić i skasują
    > 2kPLN. Lepiej go wywalić i usunąć z komputera informacje o nim.
    >
    > --
    > Części do A6 C4 sprzedam

    I tak juz od razu wiesz co powiedzą i że za swoje słowa policzą 2000zł???
    A szklanych kul nie sprzedajesz?

    Paweł

  • 16. Data: 2010-09-16 00:16:36
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-16 00:07, PaweL pisze:

    > I tak juz od razu wiesz co powiedzą i że za swoje słowa policzą 2000zł???
    > A szklanych kul nie sprzedajesz?
    >
    > Paweł

    Byłeś kiedyś w ASO? ;)

  • 17. Data: 2010-09-16 08:54:21
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-15 22:56, Waldek Godel pisze:

    > Szczerze mówiąc nie wiem,

    Skoro nie wiesz, to czemu ludzi wprowadzasz w błąd?

    > nie śledzę dokładnie tej firmy, nie ma czego.

    O gustach tutaj nie dyskutujemy.

  • 18. Data: 2010-09-16 10:52:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Sep 2010 08:54:21 +0200, Artur 'futrzak' Maśląg napisał(a):

    > Skoro nie wiesz, to czemu ludzi wprowadzasz w błąd?

    Bo filtr "mokry" to jeden z dwóch rodzajów fitrów cząstek stałych na rynku.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 19. Data: 2010-09-16 11:11:26
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-16 10:52, Waldek Godel pisze:

    > Bo filtr "mokry" to jeden z dwóch rodzajów fitrów cząstek stałych na rynku.

    Nieistotne - mowa była o Renault Lagunie II 1.9 DCI, a Ty wprowadzasz
    człowieka w błąd, uzasadniając że nie wiesz o czym piszesz, ponieważ
    Ciebie to nie interesuje z racji marki.

  • 20. Data: 2010-09-16 11:14:20
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-16 00:16, Lewis pisze:

    > Byłeś kiedyś w ASO? ;)

    Ja czasem bywam i o dziwo niektore czesci w oryginale sa tansze od ich
    zamiennikow na allegro czy w sklepach internetowych a koszt robocizny
    nie odbiega od tego w prywatnym zakladzie u pana Mietka. Ostatnio
    pytalem w imieniu kolezaniki o zalozenie dziennych LED do C-klesy i
    nowego Twingo (oba auta na gwarancji) i o ile w MB zdzierali za
    zalozenie LED duzo wiecej niz pan Mietek elektryk/elektronik to z Twingo
    pojechala do ASO i zalozyla za 160 pln z piecztka w ksiazke a dobry pan
    Mietek nie kowal chcial 150 pln :-) Impulsowy czujnik predkosci do
    Renault kosztowal w aso 175 pln nowka z f-vat a na allegro zamiennik
    190pln a uzywka 120pln+koszt przesylki :-)
    ozdrawiam

    Oskar Wilde