  • 11. Data: 2009-03-11 13:07:24
    Temat: Re: Ładowanie aku Li-Fe
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    kozioł pisze:
    > To w końcu jakie moze być max U przy ładowaniu ?

    To zacytuję Ci notę od A123Racing, jeśli nie potrafisz jej znaleźć samemu.

    Metoda ładowania CC-CV
    Rekomendowany prąd ładowania 3 A
    Rekomendowane napięcie ładowania 3,6 V (do osiągnięcia prądu zakończenia
    ładowania lub max 30 minut)
    Rekomendowane napięcie jakie można utrzymywać na ogniwie (długotrwale)
    po zakończeniu ładowania 3,45 V
    Rekomendowany prąd zakończenia ładowania 0.05 A

    Maksymalny ciągły prąd ładowania 10 A
    Maksymalne dopuszczalne napięcie ładowania 4,2V
    Czas szybkiego ładowania 15 minut

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 12. Data: 2009-03-11 21:45:44
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > Porównywałeś te chińskie "podróbki" z "oryginałami" czy tylko tak gadasz?
    > Mógłbyś się podzielić spostrzeżeniami?

    Te orginalne a123 z odziału fabryki w chinach są pewnie dobre,
    ale było sporo opini negatywnych na necie o takich "odpowiednikach"
    chińskich, one dawały duże spadki napięcia już przy troszkę większych
    prądach
    ale te większe to mogło być kilka A a na pewno nie chodziło o 80A czy 160A
    jak dają orginalne, i chyba z trwałością też było krucho.

  • 13. Data: 2009-03-11 21:50:20
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

> [...]
    > ale te większe to mogło być kilka A a na pewno nie chodziło o 80A czy 160A
    > jak dają orginalne, i chyba z trwałością też było krucho.

    Prądy rozładowania są 70A ciągły i 120A chwilowy

  • 14. Data: 2009-03-11 21:51:40
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > To w końcu jakie moze być max U przy ładowaniu ?
    Wszystko zgodne z linkiem jaki już wcześniej wysłałem
    http://a123systems.textdriven.com/product/pdf/1/ANR2
    6650M1_Datasheet_AUGUST_2008.pdf

    Masz nawet wykresy rozładowania

  • 15. Data: 2009-03-11 21:52:27
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > Wszystko zgodne z linkiem jaki już wcześniej wysłałem
    > http://a123systems.textdriven.com/product/pdf/1/ANR2
    6650M1_Datasheet_AUGUST_2008.pdf

    > Masz nawet wykresy rozładowania

    Jedyny problem to z zakupem ......i ceną....