  • 11. Data: 2011-07-03 20:56:15
    Temat: Re: Ładowanie Z akumulatorków AA
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik " Wmak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iuqk96$j3s$1@inews.gazeta.pl...

    > Pewno nawet diody tam nie ma, w dyskusji piszą o wysysaniu energii z
    > podłączonego urządzenia.

    4x 1,5V z baterii by jeszcze oblecialo
    ale juz z 4x NiMh to cienko
    - dodatkowo spadek na diodzie ? ;)

  • 12. Data: 2011-07-03 20:57:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Jul 2011 21:53:29 +0200, Waldek wrote:
> [...]
    y-backup-power-and-charger-pack-15048

    powinno wystarczyc.

    >Wspomniany wczesniej produkt z DX
    >to IMO badziew nie wart "sprowadzania" ;)
    >rownie dobrze mozesz sobie kupic pojemnik na 4 x AA
    >i dolutowac gniazdo z obcietego przedluzacza usb.

    Za 4$ nie oplaca sie lutownicy rozgrzewac :-)

    To sie tak latwo kupuje jak w polskim sklepie ?
    Czy jaja jakies wyjda ?

    >Jesli juz to wolalbym "zainwestowac" te 15zl w cos takiego :
    >http://tinyurl.com/693j37z
    >Sprawia duzo lepsze wrazenie wizualne i wystarczą only 2 paluchy
    >Przypuszczam ze jest tam przetworniczka step-up

    Niemal na pewno jest ... ale ta przetworniczta to straty i zawodnosc.
    Pomijajac wizualnosc i kieszonkowosc, to chyba wybralbym to pierwsze,
    szczegolnie jesli zapotrzebowanie na energie wieksze i 2 paluszki
    pewnie nie wystarcza.

    >ktora powinna lepiej wyssac energie z aku czy baterii AA
    >dla potrzeb zasilania przez usb niz 4xAA polaczone w szereg.

    A wspolczesne urzadzenia nie wyssa 4 aku ?

    J.

  • 13. Data: 2011-07-03 21:17:52
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > To sie tak latwo kupuje jak w polskim sklepie ?
    > Czy jaja jakies wyjda ?

    Latwo i przyjemnie o ile masz np. konto paypall
    sporo roznych szpargalow od nich bralem (i nie tylko)
    trzeba miec pecha aby cos na cle przystopowali
    - mnie przytrafilo sie tylko raz i chyba tylko dlatego
    ze zostalo opisane jako sprzet medyczny :}
    defacto byla to lampa led do utwardzania wypelnien ;)