  • 11. Data: 2012-01-31 17:49:32
    Temat: Re: Ladne fotki?
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 31, 12:26 pm, Marek <m...@g...com> wrote:

    > Na jednej fotce widac te dziesiatki aut, a na drugiej tabliczki z
    > napisami. Pewnie jest tam instrukcja, jak ustawic aparat, zeby zrobic
    > "niepotarzalna" fotke...
    >
    > Zwykla komercja

    Kto lub co, zmusza cie, zebys robil z siebie idiote?

    ZD

  • 12. Data: 2012-01-31 20:39:36
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 31 Sty, 18:49, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

    > Kto lub co, zmusza cie, zebys robil z siebie idiote?
    >
    > ZD

    Przeciez tam nie byles, to skad wiesz, ze nie mam racji ?

    A tak a propos...dlaczego nie pokazesz twoich fotek, tylko jakies
    cudze...???

  • 13. Data: 2012-01-31 20:47:44
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 31 Sty, 18:42, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

    > Bylem ciekaw, kto pierwszy to zauwazy.
    > Ty tez nie zauwazyles, ze nie pod kazdym zdjeciem jest inne nazwisko i
    > nie wszystkie sa podpisane nazwiskami.
    >
    > ZD

    Ale dales nam test na inteligencje...niech Cie diabli...

  • 14. Data: 2012-01-31 20:53:01
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 31, 3:39 pm, Marek <m...@g...com> wrote:

    > Przeciez tam nie byles, to skad wiesz, ze nie mam racji ?

    Kto cie oszukal, ze tam nie bylem?
    Skoro tam byles, to po co robisz z siebie idiote piszac:

    Bo tak mi sie podoba.

    ZD

  • 15. Data: 2012-01-31 20:54:40
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 31, 3:47 pm, Marek <m...@g...com> wrote:

    > Ale dales nam test na inteligencje...niech Cie diabli...

    To nie jest jeden test, tylko kilka w jednym - tego tez nie
    zauwazyles.

    ZD

  • 16. Data: 2012-02-01 18:36:42
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Bylem ciekaw, kto pierwszy to zauwazy.
    > Ty tez nie zauwazyles, ze nie pod kazdym zdjeciem jest inne nazwisko i
    > nie wszystkie sa podpisane nazwiskami.
    >
    > ZD

    Faktycznie - jakieś napisy też są! A ja nieuk tylko fotki oglądałem :-
    (((((
    Trza się byndzie zapisać na jakieś studja - marketink i zarzydzanie
    jak 90% studentów w Polsce :-))))))

    Pozdrawiam też czytających
    Les

  • 17. Data: 2012-02-01 21:03:29
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 31 Sty, 21:54, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

    > To nie jest jeden test, tylko kilka w jednym - tego tez nie
    > zauwazyles.
    >
    > ZD

    Ok...poddaje sie...nie zauwazylem...
    Widzisz, jacy ci Polacy tepi sa >>>>

    Za to ty, badacz inteligencji Polakow, zawsze jestes na poziomie...

  • 18. Data: 2012-02-01 22:11:35
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 1 Lut, 19:36, Les <s...@p...fm> wrote:
    > On 31 Sty, 18:42, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

    > Trza się byndzie zapisać na jakieś studja - marketink i zarzydzanie
> [...]

    Hebrajskiego trza sie nauczyc...

  • 19. Data: 2012-02-03 09:23:27
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Hebrajskiego trza sie nauczyc...

    To jeszcze nie potrafisz??????????????????????????

    Straszne!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Les

  • 20. Data: 2012-02-04 16:04:18
    Od: "Włodzimierz Barchacz" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisał(a):

    > Wiem, wiem, sa chujowe ale trzeba tam byc zeby takie zrobic.
    >
    > http://www.lovethesepics.com/2012/01/adventure-lover
    s-paradise-arches-national-
    > park-47-pics/
    >
    > ZD