  • 1. Data: 2012-01-30 21:07:04
    Temat: Ladne fotki?
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Wiem, wiem, sa chujowe ale trzeba tam byc zeby takie zrobic.

    http://www.lovethesepics.com/2012/01/adventure-lover
    s-paradise-arches-national-park-47-pics/

    ZD

  • 2. Data: 2012-01-31 10:41:43
    Temat: Re: Ladne fotki?
    Od: kef <k...@t...pl>

    W dniu 2012-01-30 22:07, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Wiem, wiem, sa chujowe ale trzeba tam byc zeby takie zrobic.

    http://www.lovethesepics.com/2012/01/adventure-lover
    s-paradise-arches-national-park-47-pics/

    > ZD

    Mi najbardziej podobają się 1,3,4,8.

  • 3. Data: 2012-01-31 11:52:50
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...
    > Wiem, wiem, sa chujowe ale trzeba tam byc zeby takie zrobic.
    >
    > http://www.lovethesepics.com/2012/01/adventure-lover
    s-paradise-arches-national-park-47-pics/

    > ZD

    Fajne.
    Znajomy tam byl i zrobil podobne...
    Kiedys bardzo chcialem tam pojechac. Teraz, widzac te pierdyliardy zdjec,
    troche mi przeszlo.

  • 4. Data: 2012-01-31 12:11:24
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 30 Sty, 22:07, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:
    > Wiem, wiem, sa chujowe ale trzeba tam byc zeby takie zrobic.
    >
    > http://www.lovethesepics.com/2012/01/adventure-lover
    s-paradise-arches...

    > ZD

    Nic szczegolnego.

    Na pewno wszyscy z tych dziesiatek aut, ktore tam widac, maja takie
    same...

  • 5. Data: 2012-01-31 12:13:53
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 30 Sty, 22:07, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:
    > Wiem, wiem, sa chujowe ale trzeba tam byc zeby takie zrobic.

> [...]

    Najbardziej podoba mi sie to, na ktorym widac ciebie na tle skal ( fot.
    24)

  • 6. Data: 2012-01-31 14:45:17
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 11:52, Marcin [3M] wrote:

> [...]
    >>
    > Fajne.
    > Znajomy tam byl i zrobil podobne...
    > Kiedys bardzo chcialem tam pojechac. Teraz, widzac te pierdyliardy

    Podobne czy nie, przestrzeni i rozmachu stanom odmówić akurat trudno. W
    Europie powoli gdzie się nie ruszysz, z jednego końca drogi widać już
    miasto na drugim..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2012-01-31 17:23:43
    Od: Les <s...@p...fm>

    On 31 Sty, 15:45, kamil <k...@s...com> wrote:

> [...]
    >
    > Podobne czy nie, przestrzeni i rozmachu stanom odmówić akurat trudno. W
    > Europie powoli gdzie się nie ruszysz, z jednego końca drogi widać już

    Zadziwiające, jak WIELOFORMATOWY musi mieć aparat!
    Strasznie mi przeszkadza to, że każda fotka ma inne proporcje.
    To samo dotyczy kolorów, ale chyba bardziej obróbki - owca kompletnie
    jest z innej bajki.
    Niektóre fotki fajne - najlepsze te, z gwiazdami.

    Pozdrawiam
    Les

  • 8. Data: 2012-01-31 17:26:26
    Od: Marek <m...@g...com>

    be.googlegroups.com...

    ers-paradise-arches...

    > Podobne czy nie, przestrzeni i rozmachu stanom odmówić akurat trudno. W
    > Europie powoli gdzie się nie ruszysz, z jednego końca drogi widać jużtabli> miasto
    na drugim..

    > --
    > Pozdrawiam,
    > Kamil
    >
    > http://bynajmniej.net

    Na jednej fotce widac te dziesiatki aut, a na drugiej tabliczki z
    napisami. Pewnie jest tam instrukcja, jak ustawic aparat, zeby zrobic
    "niepotarzalna" fotke...

    Zwykla komercja...

  • 9. Data: 2012-01-31 17:27:25
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 17:23, Les wrote:

> [...]
    > jest z innej bajki.
    > Niektóre fotki fajne - najlepsze te, z gwiazdami.

    Naprawdę nie trzeba kończyć Harvardu, żeby zauważyć podpisy pod kolekcją
    zdjęć i inne nazwisko w każdym.. ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 10. Data: 2012-01-31 17:42:00
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 31, 12:27 pm, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Naprawd nie trzeba ko czy Harvardu, eby zauwa y podpisy pod kolekcj
    > zdj i inne nazwisko w ka dym.. ;-)

    Bylem ciekaw, kto pierwszy to zauwazy.
    Ty tez nie zauwazyles, ze nie pod kazdym zdjeciem jest inne nazwisko i
    nie wszystkie sa podpisane nazwiskami.

    ZD