  • 1. Data: 2005-09-07 11:47:34
    Temat: Łącza dla sieci lokalnej (Kraków Borek Fałęcki)
    Od: "Julita Garus" <j...@b...pl>

    Witam

    Poszukujemy łącz o przepustowościach 2,5 i 1,5 Mbps w Krakowie ul. M
    Mireckiego i Duhny Hanki.

    Łącza niekoniecznie Symetryczne,

    Przede wszystkim istotna jest cena.

    Obecna oferta to 2400 /msc brutto.
    Czekamy na konkurencyjne oferty.

    Oferty prosimy składać wyłącznie na mail. j...@b...pl

    Ofert powyżej 650 zł./Mbps prosimy nie składać wogule.

    Przekonywań o wyższości łącz również wysłuchiwać nie zamierzamy.

  • 2. Data: 2005-09-07 11:53:23
    Temat: Re: Łącza dla sieci lokalnej (Kraków Borek Fałęcki)
    Od: asmodeus <a...@p...pl>

    Julita Garus napisał(a):

> [...]
    >
    > Ofert powyżej 650 zł./Mbps prosimy nie składać wogule.
    >
    > Przekonywań o wyższości łącz również wysłuchiwać nie zamierzamy.

    A ja nie zamierzam czytać ogłoszeń na tej grupie, bo nie jest ona
    miejscem, na ogłoszenia. Co to, czego poszukujecie, ma wspólnego z
    problematyką polskiego Internetu? Sio, spamerko!

    --
    asmodeus
    Homo sum; humani nil a me alienum puto.

  • 3. Data: 2005-09-07 12:25:42
    Od: " dragonite" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Julita Garus <j...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Ofert powyżej 650 zł./Mbps prosimy nie składać wogule.
    >
    > Przekonywań o wyższości łącz również wysłuchiwać nie zamierzamy.

    Telefon w rękę i podzwonić po ISP. Do borku dochodzi kilku dostawców. Netia,
    Crowley, Futuro, TP S.A i paru innych. Ale ton twojego posta jest napisany w
    stylu przetargu by składać oferty. A to incjatywa powinna być po twojej
    stronie. Dobrze by było gdyby wystarczyło napisać posta i ISP pchali się
    drzwiami i oknami ;)

  • 4. Data: 2005-09-07 15:48:36
    Od: "Julita Garus" <j...@b...pl>

    Użytkownik " dragonite" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stylu przetargu by składać oferty. A to incjatywa powinna być po twojej
    > stronie. Dobrze by było gdyby wystarczyło napisać posta i ISP pchali się

    I pchają się, pchają, - nawet TPSA przez swojego agenta się oferuje.
    Może nie zauważyłeś ale czasy gdy po towar czekało się godzinami w kolejakch
    dawno minęły.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-09-07 17:35:48
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Julita Garus napisał(a):
    > I pchają się, pchają, - nawet TPSA przez swojego agenta się oferuje.
    > Może nie zauważyłeś ale czasy gdy po towar czekało się godzinami w kolejakch
    > dawno minęły.

    Jak ogłaszasz przetarg na nową flotę samochodów osobowych w sklepie
    mięsnym, też pchają się drzwiami i oknami?

    Może nie zauwayżyłaś, ale to nie jest grupa, aby ogłaszać się z takimi
    informacjami.

    Też, pozdrawiam,

  • 6. Data: 2005-09-07 17:41:50
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Julita Garus pisze:

    > Witam
    >
    > Poszukujemy łącz o przepustowościach 2,5 i 1,5 Mbps w Krakowie ul. M
    > Mireckiego i Duhny Hanki.
    >
    > Łącza niekoniecznie Symetryczne,

    Kup sobie internetdsl i słownik ortograficzny.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 7. Data: 2005-09-08 11:39:01
    Od: ROBBO 2 <r...@o...pl>

    Julita Garus napisał(a):

    > I pchają się, pchają, - nawet TPSA przez swojego agenta się oferuje.
    > Może nie zauważyłeś ale czasy gdy po towar czekało się godzinami w kolejakch
    > dawno minęły.

    Zdecydowanie, taki spamer jak ty jest problemem polskiego internetu

  • 8. Data: 2005-09-09 07:43:46
    Temat: Re: Ł?cza dla sieci lokalnej (Kraków Borek Fałęcki)
    Od: "tfuuu" <t...@e...pl>

    > I pchaj? się, pchaj?, - nawet TPSA przez swojego agenta się oferuje.

    No prosze! Nawet TPSA... ta TPSA?.. fiu fiu... :))
    --
    Pozdrawiam,
    tfuuu...

  • 9. Data: 2005-09-09 14:49:43
    Od: Piotr Karwowski <l...@W...edu.pl>

    On 2005-09-07 17:48, Julita Garus wrote:

    > I pchają się, pchają, - nawet TPSA przez swojego agenta się oferuje.
    > Może nie zauważyłeś ale czasy gdy po towar czekało się godzinami w kolejakch
    > dawno minęły.

    Ale nie minęły czasy półanalfabetów bez krztyny ogłady. W ogóle.

    pk

    --
    ...cuz I am 21st century digital boy --
    don't know how to read but got a lot of toys...