  • Data: 2005-08-04 14:10:17
    Temat: Łącza
    Od: "Konrado5" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanawiam się, jaki provider udostępnia najlepsze łącza. Nie chodzi o to,
    że nie wiem jakie łącze wybrać, bo nie mam zamiaru. Tylko pytam tak z
    ciekawości: które łącze jest najlepsze: Polpak, BDI z Netii, Exatel, GTS,
    Crowley, Pozman, Cyfronet, NASK itd.? Chodzi mi o takie rzeczy, jak: sieć
    szkieletowa, punkty styku, pingi i ogólnie jak chodzi. Słyszałem, że Telbank
    (przed połączeniem z Exatelem) miał kiedyś jedne z najlepszych łączy.
    Podobno jakość łącza zależy gdzie to łącze jest wpięte. W jednym miejscu
    lepszy Exatel, w innym BDI.