  • 1. Data: 2013-12-11 22:36:19
    Temat: LS7082N poszukiwany
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Czołem!

    Poszukuję układu LS7082N. To jest tzw. konwerter sygnału kwadraturowego,
    takiego z enkodera. ZTCP wyrabia się przy sygnale 1MHz i to jest dla mnie
    niezbędne minimum. Na alledrogo i w tme nie widać. Jest na Alibabie, ale mi
    trzeba maks. dwie sztuki :) Ostatecznie mogę zrobić to na piechotę, ale
    przełącznik rozdzielczości kusi. Jest ktoś w stanie coś podpowiedzieć gdzie
    to można dostać?

    Na alle jest jeszcze szybsza i rozwinięta wersja tego - z wbudowanym
    licznikiem - HCTL2016, jednak cena zabija.

    pzdr
    --
    ARQ

  • 2. Data: 2013-12-12 08:40:09
    Temat: Re: LS7082N poszukiwany
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "ARO" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Na alle jest jeszcze szybsza i rozwinięta wersja tego - z wbudowanym
    > licznikiem - HCTL2016, jednak cena zabija.

    Gdybyś był zmuszony do zakupu wiadra tych układów (HCTL) to ja refrektuje
    na 2 sztuki 2 rozsądnej cenie (np kilka $)

    Na ebayu są po 8$ plus 2,50$ przesyłka.

  • 3. Data: 2013-12-12 10:03:24
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2013-12-11 22:36, ARO pisze:
> [...]
    >
    > Na alle jest jeszcze szybsza i rozwinięta wersja tego - z wbudowanym
    > licznikiem - HCTL2016, jednak cena zabija.

    Ten HCTL2016 to już dawno jest obsolete. Zobacz sobie HCTL-2032-SC.
    Mają w rs-online po 34PLN z groszami.

    Pzdr

    Adam

  • 4. Data: 2013-12-13 09:38:26
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Adam Górski" <gorskiamalpa@wpkropkapl> napisał :

    > Ten HCTL2016 to już dawno jest obsolete. Zobacz sobie HCTL-2032-SC.
    > Mają w rs-online po 34PLN z groszami.

    Brzmi rozsądniej niż to co sam znalazłem.
    Dziękuję :)

    pzdr
    --
    ARQ

  • 5. Data: 2013-12-13 09:41:29
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał :

    > Gdybyś był zmuszony do zakupu wiadra tych układów (HCTL) to ja refrektuje
    > na 2 sztuki 2 rozsądnej cenie (np kilka $)

    Rozchodzi się o ilości detaliczne,
    podobne jak w Twoim przypadku.

    pzdr
    --
    ARQ

  • 6. Data: 2013-12-14 09:04:11
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    > Brzmi rozsądniej niż to co sam znalazłem.
    > Dziękuję :)

    Można wiedzieć do czego te układy ?

    Na rs-online przesyłka kosztuje drugie 34 zł.

  • 7. Data: 2013-12-14 09:40:55
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-12-12 10:03, Adam Górski wrote:
    > Ten HCTL2016 to już dawno jest obsolete. Zobacz sobie HCTL-2032-SC.
    > Mają w rs-online po 34PLN z groszami.

    Chyba dało by radę zastąpić CPLDekiem XC9532xl za 10zł jesli faktycznie
    to jest 1MHz.