eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[LPG] wolne wkręcanie się na obroty[LPG] wolne wkręcanie się na obroty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 07 Jun 2013 20:12:29 +0200
    From: z <...@...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
    Thunderbird/17.0.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [LPG] wolne wkręcanie się na obroty
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <51b22293$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: host-89-167-37-55.nplay.net.pl
    X-Trace: 1370628755 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1226 89.167.37.55:49294
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494392
    [ ukryj nagłówki ]

    Jest sobie Almera N16 1,5 z instalacją sekwencyjną Tartarini.
    Teoretycznie wszystko jest w porządku, serwis twierdzi że wyregulował
    poprawnie tylko "kierownik" marudzący ;-)
    Objaw nasila się w lecie kiedy jest włączona klima, wiadomo obciążenie
    silnika ten lubi wysokie obroty.
    Polega na chwilowym przydławianiu silnika przy dodawaniu gazu.
    90% gospodyń domowych tego nie zauważy ale mnie zaczyna wk...
    Na biegu jałowym pod dodaniu gazu czuć na dźwigni zmiany biegów
    przydławienie silnika.
    Podczas jazdy po dodaniu gazu silnik jakby się zastanawiał przez sek.
    Nawet bym powiedział, że czuć takie 2-3 delikatne szarpnięcia.
    Jakby coś go powstrzymywało i odpuszczało.
    Sterownik LPG tak wolno "myśli" ? :-)
    W serwisie stosują generalnie testowanie na zasadzie pedał w podłogę, 3
    tys. obr/min. i wsio w porządku.
    Tylko że w realnym świecie się tak nie jeździ. Jakieś pomysły?
    Jest do tego regulacja LPG, może jakiś czujnik walnięty? :-)

    z

    PS. Oczywiście silnik na benzynie nie jest zbyt żwawy na niskich
    obrotach ale ewidentnie się tak nie zastanawia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: