  • 1. Data: 2012-06-06 10:13:16
    Temat: LG PC Suite eksport sms
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Proszę i informację czy jest mozliwość wyeksportowania zgromadzonych sms z
    Programu LG PC Suite do jakiegos dowolnego edytora tekstu Trochę się tego
    nagromadziło i szkoda skasować Może kiedyś poczytam na starość Szczegolnie
    że telefonu LG już nie mam

  • 2. Data: 2012-06-06 11:27:01
    Temat: Re: LG PC Suite eksport sms
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "kowtow" <k...@p...onet.pl> napisał
> [...]
    > z Programu LG PC Suite do jakiegos dowolnego edytora tekstu Trochę się
    > tego nagromadziło i szkoda skasować Może kiedyś poczytam na starość

    A sprawdzałeś katalog programu gdzieś tam w Program Files?
    Może te esy już są w txt?

    --
    Maciek.

  • 3. Data: 2012-06-06 12:09:21
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > A sprawdzałeś katalog programu gdzieś tam w Program Files?
    > Może te esy już są w txt?
    >

    > --
    > Maciek

    Tak pobieznie sprawdziłem i nie ma nic takiego A z okna programu nie da się
    tego przenieść ani skopiować.

  • 4. Data: 2012-06-06 17:56:03
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "kowtow" napisał:

    > Proszę i informację czy jest mozliwość wyeksportowania zgromadzonych sms
    > z Programu LG PC Suite do jakiegos dowolnego edytora tekstu

    Menu -> Narzędzia -> Kopie zapasowe SMS-ów -> Eksportuj -> *.csv.

    JoteR

  • 5. Data: 2012-06-06 21:31:54
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Menu -> Narzędzia -> Kopie zapasowe SMS-ów -> Eksportuj -> *.csv.
    >
    > JoteR

    Dzieki zadziałało