-
11. Data: 2016-05-17 12:52:58
Temat: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: klaus <k...@p...onet.pl>
W dniu 17-05-2016 o 12:24, Kris pisze:
> W dniu wtorek, 17 maja 2016 11:24:20 UTC+2 użytkownik klaus napisał:
>
>> Niestety mogą, poszukaj sobie w KC.
> "Art. 558. § 1. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć,
ograniczyć lub wyłączyć. Jeżeli kupującym jest konsument, ograniczenie lub wyłączenie
odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w przypadkach określonych
w przepisach szczególnych.
>
> § 2. Wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest
bezskuteczne, jeżeli sprzedawca zataił podstępnie wadę przed kupującym."
>
>> Na pewno odróżniasz rękojmię od niezgodności towaru z umową?
> Wskaż różnice
>
Sam sobie wskazałeś, przeczytaj jeszcze raz dokładnie co jest napisane w
Art. 558. § 1. Dla ułatwienia dodam że firma to nie jest niestety konsument.
-
12. Data: 2016-05-17 13:41:42
Temat: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu wtorek, 17 maja 2016 12:52:53 UTC+2 użytkownik klaus napisał:
> Sam sobie wskazałeś, przeczytaj jeszcze raz dokładnie co jest napisane w
> Art. 558. § 1.
Zacytowalem to i przeczytalem
Dla ułatwienia dodam że firma to nie jest niestety konsument.
X-com zapiski robi firma czy konsumentom bo nie doprecyzowałeś
A Irokez dopiero w kolejnym psocie dopisał ze kupił "na firmę"
-
13. Data: 2016-05-17 13:51:09
Temat: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: klaus <k...@p...onet.pl>
W dniu 17-05-2016 o 13:41, Kris pisze:
> W dniu wtorek, 17 maja 2016 12:52:53 UTC+2 użytkownik klaus napisał:
>
>> Sam sobie wskazałeś, przeczytaj jeszcze raz dokładnie co jest napisane w
>> Art. 558. § 1.
> Zacytowalem to i przeczytalem
> Dla ułatwienia dodam że firma to nie jest niestety konsument.
>
> X-com zapiski robi firma czy konsumentom bo nie doprecyzowałeś
> A Irokez dopiero w kolejnym psocie dopisał ze kupił "na firmę"
>
Ale moja odpowiedź była właśnie na ten kolejny post w którym stwierdził
że kupił na firmę więc chyba logiczne że dotyczy firmy.
-
14. Data: 2016-05-17 13:52:15
Temat: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu wtorek, 17 maja 2016 13:51:04 UTC+2 użytkownik klaus napisał:
> Ale moja odpowiedź była właśnie na ten kolejny post w którym stwierdził
> że kupił na firmę więc chyba logiczne że dotyczy firmy.
No i pewnie stad te nieporozumienie.
-
15. Data: 2016-05-17 13:52:53
Temat: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: atm <...@v...pl>
>
> Mam już fajny zestaw naklejek "inżynierowie LG naprawili Twój telefon"
> czy coś w tym stylu, kupa papierów i pudełka LG z Mławy.
> Czy faktycznie RTVeuroAGD nie może wymienić mi tego telefonu na nowy i
> do oporu (czytaj końca gwarancji) wysyłać ten telefon do Mławy? Czy ktoś
> przerabiał podobny przypadek w RTVeuroAGD?
>
> Zdrówko.
>
Jeszcze jedno: probowales dodzwonic sie bezposrednio do LG Polska?
Zapytac np ile wg nich moze byc napraw zanim nastapi wymiana.
Oczywiscie moze to nie przyniesc zadnego rezultatu ale lepiej sprobowac.
-
16. Data: 2016-05-17 17:46:12
Temat: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "klaus"
> No więc drugi raz będę żądał, ale czy RTVeuroAGD ma prawo mi odmówić?
> Telefon nie ma jeszcze roku, faktura na firmę, piąty raz ta sama usterka.
>
>
Skorzystaj z rękojmi a nie z gwarancji.
O ile oczywiście sprzedawca nie wykluczył jej przy sprzedaży.
Dlatego m.in. nie polecam a w zasadzie odradzam jakichkolwiek zakupów w
firmie X-kom. Cwaniaczki drobnym drukiem na fakturze wpisują formułkę że
wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
---
Przecież rękojmia jest ustawowa.
Konkretny artykuł http://niusy.pl/9qu
-
17. Data: 2016-05-17 18:14:16
Temat: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "Kris"
> Sam sobie wskazałeś, przeczytaj jeszcze raz dokładnie co jest napisane w
> Art. 558. § 1.
Zacytowalem to i przeczytalem
Dla ułatwienia dodam że firma to nie jest niestety konsument.
---
Rozważyć http://niusy.pl/9qw
-
18. Data: 2016-05-17 21:38:08
Temat: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: Irokez <n...@w...pl>
W dniu 2016-05-17 o 13:52, Kris pisze:
> W dniu wtorek, 17 maja 2016 13:51:04 UTC+2 użytkownik klaus napisał:
>
>> Ale moja odpowiedź była właśnie na ten kolejny post w którym stwierdził
>> że kupił na firmę więc chyba logiczne że dotyczy firmy.
> No i pewnie stad te nieporozumienie.
>
Czyli nie mam rozumiem żadnych praw?
Wydadzą aneks do gwarancji z dodatkowymi 20-stoma polami na pieczątki i
abonament na znaczki z kartą stałego klienta w serwisie LG?
No cóż. Nigdy więcej zakupów w Euro. Z Media mam milsze przejścia.
Zdrówko.
--
Irokez
-
19. Data: 2016-05-17 21:40:49
Temat: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: atm <...@v...pl>
On 17.05.2016 21:38, Irokez wrote:
> W dniu 2016-05-17 o 13:52, Kris pisze:
>> W dniu wtorek, 17 maja 2016 13:51:04 UTC+2 użytkownik klaus napisał:
>>
>>> Ale moja odpowiedź była właśnie na ten kolejny post w którym stwierdził
>>> że kupił na firmę więc chyba logiczne że dotyczy firmy.
>> No i pewnie stad te nieporozumienie.
>>
>
> Czyli nie mam rozumiem żadnych praw?
> Wydadzą aneks do gwarancji z dodatkowymi 20-stoma polami na pieczątki i
> abonament na znaczki z kartą stałego klienta w serwisie LG?
>
> No cóż. Nigdy więcej zakupów w Euro. Z Media mam milsze przejścia.
>
> Zdrówko.
>
Euro robi tez chyba taki myk, ze kupujac towar przez Internet z odbiorem
w sklepie, tak naprawde nie kupujesz przez Internet a rezerwujesz towar
w sklepie. Zakladam, ze w ten sposob nabywaca traci prawo do zwrotu bez
podania przyczyny w ciagu 14 dni. Prosze o korekte jesli sie myle.
-
20. Data: 2016-05-17 22:59:49
Temat: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: Irokez <n...@w...pl>
W dniu 2016-05-17 o 21:40, atm pisze:
>
> Euro robi tez chyba taki myk, ze kupujac towar przez Internet z odbiorem
> w sklepie, tak naprawde nie kupujesz przez Internet a rezerwujesz towar
> w sklepie. Zakladam, ze w ten sposob nabywaca traci prawo do zwrotu bez
> podania przyczyny w ciagu 14 dni. Prosze o korekte jesli sie myle.
Nie wiem, nie korzystałem.
Wiem, że nie można dokonać zwrotu do sklepu tylko trzeba wysyłać
kurierem do centrali.
W Media problemu ze zwrotem do sklepu nie ma przy zamawianiu przez
Internet. Sprawdzone.
Tak więc kolejny minus dla Euro.
--
Irokez