-
1. Data: 2016-05-16 19:53:43
Temat: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: Irokez <n...@w...pl>
Witam.
Mam LG G3s.
Usterka polega na zaniku głosu z mikrofonu podczas rozmowy. Rozmówca
słyszy trzask - coś jak przełączanie nadawanie/odbiór w krótkofalówce -
i ciszę. Po chwili znowu trzask i słychać. I tak przypadkowo w czasie
rozmowy w różnych odstępach czasowych.
3 razy była robiona w serwisie LG w Mławie aktualizacja oprogramowania,
z czego 2 razy z wersji 5.01 na 5.01.
Czwarty raz jak chciałem w RTVeuroAGD wymiany na nowy lub zwrot gotówki
i sobie kupię u nich nowy, powiedzieli że tak nie mogą i muszą go wysłać
do serwisu.
Pojechał do Mławy, wrócił po 3 tygodniach. W karcie napisane że
wymieniona płyta główna, jakieś tasiemki i bateria. Fakt bateria nowa,
reszta nie wiem.
Sęk w tym, że 3 tydzień jak go mam po tej naprawie, powróciła usterka.
Nie da się normalnie rozmawiać, bo rozmówca co chwilę po
charakterystycznym trzasku słyszy ciszę kilka sekund. Rozmowa na raty.
No więc będę piąty raz szedł do RTVeuroAGD, jest ostatnie miejsce na
pieczątkę na gwarancji, telefon już totalnie wqr..ia i chciałbym nowy
nawet taki sam, ale nowy (mamy 3 sztuki w tej samej sieci, takie same
modele G3s, taka sama miejscowość, te same nadajniki BTS i na
pozostałych takich numerów nie ma).
Mam już fajny zestaw naklejek "inżynierowie LG naprawili Twój telefon"
czy coś w tym stylu, kupa papierów i pudełka LG z Mławy.
Czy faktycznie RTVeuroAGD nie może wymienić mi tego telefonu na nowy i
do oporu (czytaj końca gwarancji) wysyłać ten telefon do Mławy? Czy ktoś
przerabiał podobny przypadek w RTVeuroAGD?
Zdrówko.
--
Irokez
-
2. Data: 2016-05-16 19:59:58
Temat: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: Kris <k...@g...com>
Z tytułu nuezgodnosci/oddaj a nie gwarancji napisz ze zwrot kasy chcesz odczekaj
spokojnie 14 dni jak nie odpowiedzą to wygrałeś
-
3. Data: 2016-05-16 20:08:59
Temat: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: atm <...@v...pl>
On 16.05.2016 19:59, Kris wrote:
> Z tytułu nuezgodnosci/oddaj a nie gwarancji napisz ze zwrot kasy chcesz odczekaj
spokojnie 14 dni jak nie odpowiedzą to wygrałeś
>
To chyba nie dziala przy wziecu sprzetu na firme?
A gwarancja nie zaklada wymiany po trzeciej usterce?
-
4. Data: 2016-05-16 20:37:14
Temat: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: Irokez <n...@w...pl>
W dniu 2016-05-16 o 20:08, atm pisze:
> On 16.05.2016 19:59, Kris wrote:
>> Z tytułu nuezgodnosci/oddaj a nie gwarancji napisz ze zwrot kasy
>> chcesz odczekaj spokojnie 14 dni jak nie odpowiedzą to wygrałeś
>>
>
> To chyba nie dziala przy wziecu sprzetu na firme?
Tego nie wiem.
> A gwarancja nie zaklada wymiany po trzeciej usterce?
No właśnie nie... i jest 5 miejsc na pieczątkę.
http://www.lg.com/pl/wsparcie/gwarancja
--
Irokez
-
5. Data: 2016-05-16 20:51:52
Temat: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości
>Czy faktycznie RTVeuroAGD nie może wymienić mi tego telefonu na nowy
>i do oporu (czytaj końca gwarancji) wysyłać ten telefon do Mławy?
Moze i nie moze ... ale moze Ty powinienes zarzadac zwrotu pieniedzy,
skoro usterka nie zostala usunieta :-)
J.
-
6. Data: 2016-05-16 21:00:27
Temat: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: Irokez <n...@w...pl>
W dniu 2016-05-16 o 20:51, J.F. pisze:
> Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości
>> Czy faktycznie RTVeuroAGD nie może wymienić mi tego telefonu na nowy i
>> do oporu (czytaj końca gwarancji) wysyłać ten telefon do Mławy?
>
> Moze i nie moze ... ale moze Ty powinienes zarzadac zwrotu pieniedzy,
> skoro usterka nie zostala usunieta :-)
>
Nie czytałeś co napisałem :)
No więc drugi raz będę żądał, ale czy RTVeuroAGD ma prawo mi odmówić?
Telefon nie ma jeszcze roku, faktura na firmę, piąty raz ta sama usterka.
--
Irokez
-
7. Data: 2016-05-16 21:39:31
Temat: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: klaus <k...@p...onet.pl>
W dniu 16-05-2016 o 21:00, Irokez pisze:
> W dniu 2016-05-16 o 20:51, J.F. pisze:
>> Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości
>>> Czy faktycznie RTVeuroAGD nie może wymienić mi tego telefonu na nowy i
>>> do oporu (czytaj końca gwarancji) wysyłać ten telefon do Mławy?
>>
>> Moze i nie moze ... ale moze Ty powinienes zarzadac zwrotu pieniedzy,
>> skoro usterka nie zostala usunieta :-)
>>
>
> Nie czytałeś co napisałem :)
>
> No więc drugi raz będę żądał, ale czy RTVeuroAGD ma prawo mi odmówić?
> Telefon nie ma jeszcze roku, faktura na firmę, piąty raz ta sama usterka.
>
>
Skorzystaj z rękojmi a nie z gwarancji.
O ile oczywiście sprzedawca nie wykluczył jej przy sprzedaży.
Dlatego m.in. nie polecam a w zasadzie odradzam jakichkolwiek zakupów w
firmie X-kom. Cwaniaczki drobnym drukiem na fakturze wpisują formułkę że
wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
-
8. Data: 2016-05-17 08:41:03
Temat: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 21:39:27 UTC+2 użytkownik klaus napisał:
> Cwaniaczki drobnym drukiem na fakturze wpisują formułkę że
> wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
Sobie mogą.
Nie tak dawno tablet mi wymienili z tytułu rękojmi własnie
Aż murze zerknąć na fakturę czy wpisali że wyłączaj odpowiedzialność z tytułu rękojmi
Ale Irokez pisze że kupił "na firmę" więc faktycznie z tytułu niezgodności chyba mu
się nie uda.
-
9. Data: 2016-05-17 11:24:26
Temat: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: klaus <k...@p...onet.pl>
W dniu 17-05-2016 o 08:41, Kris pisze:
> W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 21:39:27 UTC+2 użytkownik klaus napisał:
>
>> Cwaniaczki drobnym drukiem na fakturze wpisują formułkę że
>> wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
>
> Sobie mogą.
> Nie tak dawno tablet mi wymienili z tytułu rękojmi własnie
> Aż murze zerknąć na fakturę czy wpisali że wyłączaj odpowiedzialność z tytułu
rękojmi
> Ale Irokez pisze że kupił "na firmę" więc faktycznie z tytułu niezgodności chyba mu
się nie uda.
>
Niestety mogą, poszukaj sobie w KC.
Na pewno odróżniasz rękojmię od niezgodności towaru z umową?
Inna sprawa że informowanie o tym na fakturze drobnym druczkiem budzi co
najmniej moralną wątpliwość. Być może z tego względu w sądzie komuś by
się udało to podważyć.
-
10. Data: 2016-05-17 12:24:18
Temat: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu wtorek, 17 maja 2016 11:24:20 UTC+2 użytkownik klaus napisał:
> Niestety mogą, poszukaj sobie w KC.
"Art. 558. § 1. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć
lub wyłączyć. Jeżeli kupującym jest konsument, ograniczenie lub wyłączenie
odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w przypadkach określonych
w przepisach szczególnych.
§ 2. Wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest
bezskuteczne, jeżeli sprzedawca zataił podstępnie wadę przed kupującym."
> Na pewno odróżniasz rękojmię od niezgodności towaru z umową?
Wskaż różnice