  • 1. Data: 2012-10-28 19:53:41
    Temat: LED jak sadzone jajko
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    biały zimny, 3 struktury np taki

    http://tinyurl.com/8l39jxh

    to gdzie kupujecie? (interesuje mnie do 100szt, nie kontener ;)

    --
    Piter

  • 2. Data: 2012-10-29 21:20:13
    Temat: Re: LED jak sadzone jajko
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > biały zimny, 3 struktury np taki
    >
    > http://tinyurl.com/8l39jxh
    >
    > to gdzie kupujecie? (interesuje mnie do 100szt, nie kontener ;)

    Spójrz na dx.com, ostatnio nawet jako 'clearance' to wisiało.

    Pozdr. TC

  • 3. Data: 2012-11-02 19:07:24
    Od: jan kowalski <d...@g...com>

    On 28 Paź, 19:53, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > bia y zimny, 3 struktury np taki
    >
    > http://tinyurl.com/8l39jxh
    >
    > to gdzie kupujecie? (interesuje mnie do 100szt, nie kontener ;)
    >
    > --
    W tme pojawily sie diody o efektywnosci wiekszej niz cree i cenie
    nizszej niz maritex, jak planujesz produkcje seryjna
    a te 100szt potrzebujesz na prototyp to daj sobie spokoj z badziewnymi
    sklepami.
    Na rynk pojawily sie podrobki lub niedorobki ledow znanych firm,
    dystrybuowane przez takie smieciowe sklepy,
    trwalosc i efektywnosc takich ledow to zenada. Nie twierdze ze
    wszystkie sklepy sprzedaja podrobki ale klienci coraz czesciej
    trafiaja na ledy ktore po lutowaniu w piecu padaja na muchy. Moj
    ateoria jest taka ze kitajce nie wyrabiaja sie z produkcja i robia
    buble.

    Masz dla najwyzszej temp. barwowej ponad 120lm/W, dla najnizszej temp.
    barwowej cos ok 100-110lm/W czego chciec wiecej? I to w cenie netto
    <5zł Brac nie pytac.