  • 1. Data: 2012-02-01 13:09:57
    Temat: LED 16x64 z DX?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czy ktoś wie co tam siedzi w środku?
    http://www.dealextreme.com/p/rechargeable-16-x-64-le
    d-digital-desktop-display-board-55056
    lub jak to się komunikuje z komputerem (zależy mi na ustalaniu
    wyświetlanego obrazu bezpośrednio z komputera, z własnej aplikacji).

    a.

  • 2. Data: 2012-02-02 09:07:49
    Temat: Re: LED 16x64 z DX?
    Od: " MH" <l...@N...gazeta.pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

> [...]
    > lub jak to się komunikuje z komputerem (zależy mi na ustalaniu
    > wyświetlanego obrazu bezpośrednio z komputera, z własnej aplikacji).

    =============

    Przeca piszą wyraźnie :

    - Package included:
    - 1 * LED Desk Board
    - 1 * 100~250V power adapter (US plug)
    - 1 * USB cable
    - 1 * Driver CD

    MH

  • 3. Data: 2012-02-02 10:05:33
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MH <l...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Przeca piszą wyraźnie :
    >
    > - Package included:
    > - 1 * LED Desk Board
    > - 1 * 100~250V power adapter (US plug)
    > - 1 * USB cable
    > - 1 * Driver CD

    Tyle jest nawet na stronie sklepu ;-)
    Chodzi mi o to na jakim układzie jest oparte lub jaki protokół
    stosuje do przesyłania danych przez USB - może już ktoś kupił
    i sprawdził, albo gdzieś znalazł.

    a.

  • 4. Data: 2012-02-03 13:23:03
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Tyle jest nawet na stronie sklepu ;-)
    > Chodzi mi o to na jakim układzie jest oparte lub jaki protokół
    > stosuje do przesyłania danych przez USB - może już ktoś kupił
    > i sprawdził, albo gdzieś znalazł.

    napisz na forum, pod opisem chyba juz to widziales... chyba lepsze rozwiazanie