  • 21. Data: 2010-11-01 19:38:29
    Temat: Re: LCD -LED- 46`` - jaki ??
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.11.2010 20:29, Waldek Godel pisze:
    > w zasadzie tak, to kilka elementów, wszystkie które są odpowiedzialne za
    > bezpośrednie wyświetlanie obrazu są zamontowane na matrycy.
    > Jak policzysz ilość ścieżek na taśmie łączącej te "kilka elementów" z
    > matrycą, to będzie ona zadziwiająco zbliżona do złącza DVI i podobnych.

    procesor obrazu nie jest na taśmie.

    > A ostatnio nawet i tego nie chce im się robić, bo od prawie 2 lat trwa
    > masowa wyprzedaż całych fabryk, więc w zaleźności od klasy, telewizory SONY
    > to są produkty przeważnie chińskie (nawet jeżeli montowane w Hiszpanii czy
    > Meksyku):

    to całkiem możliwe, te fabryki nie przynosiły zysku.
    tak robią też inne firmy, rzucają projekt firmie, która wykona
    to taniej, bo robi tego dużo i to kilku.

    > http://www.ibtimes.com/articles/60186/20100907/sony-
    to-sell-spain-tv-factory-in-outsourcing-drive.htm
    > http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&s
    id=aK3l.V2XyWX0
    > no i na koniec nawet te najbardziej wypasione:
    > http://www.gadgetswire.com/2010/10/sony-said-to-be-o
    utsourcing-production-of-high-end-lcds-foxconn-and-w
    istron-getting-the-nod/
    > Zresztą nie bardzo jest o czym mówić, w telewizorach Sony skończyło się w
    > okolicach wygaśnięcia patentów na kolejne wersje Trinitrona, czyli jakies
    > 15-20 lat temu.
    > Obecnie szukając TV wysokiej klasy nalezy raczej szukać plazmy Panasonica

    > (bo Pioneer już je olał)
    dlaczego? bo był za drogi (i chyba najlepszy w plazmach)

    lub LCD Samsunga czy LG, ewentualnie Sharp albo
    > Toshiba.

    wolę zostać przy swoim ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 22. Data: 2010-11-02 06:59:34
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-01 15:00, Kris pisze:
    > Rozgladam sie ostatnio za jakims sensownym LCD
    >
    > Mysle o LED
    > ekran 46``
    > 100 Hz
    >
    > Co jeszcze jest warte uwagi na jakie parametry zwrocic uwage, co sie
    > moze przydac a co jest zbednym bajerem??

    przydać mnie czy tobie ?

    > No i oczywiscie jaka marka bo widac ceny bardzo podobne a moze sie nie znam

    będziesz patrzył na logo czy ekran ?

  • 23. Data: 2010-11-02 18:12:46
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > przydać mnie czy tobie ?

    Tak ogolnie pytalem

    no ale mowiac bardziej zwiezle

    Nie gram, nie posiadam konsoli ani podobnych, bardziej myslalem o
    ewentualnym wykorzystaniu jako dodatkowego (czyt. wiekszego monitora w
    przypadku jakis prezentacji)
    odczycie kart SD
    o co chodzi z Internetem i TV bo za bardzo nie wglebialem sie w temat??

    i tym podobne

    > będziesz patrzył na logo czy ekran ?

    Raczej na ekran jednak jesli sa ceny podobne to przy kwocie rzedu 4-5 kPLN -
    100 czy 200 PLN (powiedzmy za marke) nie ma chyba juz az tak duzego
    znaczenia

    Generalnie rozgladam sie za telewizorem w przedziale wlasnie 4-5 kPLN

    to co wg mnie powinien miec to wlasnie
    LED
    100 Hz
    i 46-47 ``

    a reszta funkcjonalna i w najlepszej jakosc w stosunku do ceny

  • 24. Data: 2010-11-02 23:28:54
    Od: "ia" <i...@g...pl>

    Zasada jest prosta, żeby kupić w przyzwoitej cenie sprzęt wysokiej jakości
    kupuj te z wyższej półki ale pod koniec ich sprzedaży.
    Ja tak zrobiłem półtora roku temu i nie mogę wciąż się nadziwić jaki dobry
    mam obraz w porównaniu z podobnymi ale nie takimi samymi tej samej firmy lub
    innych firm telewizorami.

    A wybrałem Samsunga http://cokupic.pl/produkt/Samsung-LE46B750, uważam, że
    mam genialny obraz HD z bluraya, mkv, n, a i wręcz zaskakująco dobrze
    wygląda klasyczne avi, a i tvPiS i polszit po analogu z anteny zwykłej da
    się obejrzeć niekoniecznie męcząc się przez czas wiadomości lokalnych lub
    innego niedostępnego w n czegoś..

    pzdr
    ia

  • 25. Data: 2010-11-06 20:51:43
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-11-01 18:57, pawell32 pisze:

    > 2 x sony

    Kup se trzeci! :-)

    --

    Tomy M.

  • 26. Data: 2010-11-06 21:02:46
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-11-03 00:28, ia pisze:
> [...]
    > Ja tak zrobiłem półtora roku temu i nie mogę wciąż się nadziwić jaki
    > dobry mam obraz w porównaniu z podobnymi ale nie takimi samymi tej samej

    Bzdura. Firmy teraz MASOWO PODRABIAJĄ WŁASNE PRODUKTY!
    Klienci w google wpisują: "nazwa model ...opinia"
    Zwróćcie uwagę jak często za nazwą modelu google sugeruje
    właśnie wyraz "opinie".
    Więc klienci czytają opinie użytkowników.Marketingowcy
    myślą więc "jak ich kurwa oszukać?"
    Odpowiedź producentów jest prosta:
    wypuszczają model XXX49 w doskonałej CENIE i sprzedają
    go kilka miesięcy, gówno zarabiając.
    Zbierają dobre opinie za ten model. A następnie wypuszczają
    nowy produkt w IDENTYCZNEJ OBUDOWIE z IDENTYCZNĄ NAZWĄ
    jedynie model się zmienia na XXX49-super hiper.
    Ludziska czytają, czytają, słuchają znajomych i lezą
    do sklepu. Szukają modelu XXX49 a trafią "szczęśliwie"
    na "najnowszą wersje!" zwaną XXX49-super hiper.
    Kupują ten XXX49-super hiper przywożą do domciu, podłączają
    i KUPA ... GÓWNO ... SYF!

    ... ale skoro tyle trudu włożyli w wyszukanie tego
    sprzętu to przecież nie powiedzą znajomym że to kupa.
    Dalej ciągną te legendy o DOBRYM MODELU.
    "Patent" na podrabianie własnych produktów wymyśliło
    SONY w latach 90'tych sprzedając w Polsce mnóstwo
    takiego syfu, jak np. modele z telegazetą (modna) dorabianą
    w Polsce u pana gienka w warsztacie (TAK ROBILI!). Ale teraz
    robią to wszyscy. Jeżeli macie własną firmę produkcyjną ... TEŻ
    TAK RÓBCIE! To jest dobra KASA!

    Współcześni klienci to frajerzy ... zadajcie sobie pytanie
    czy Wy nimi jesteście?

    --

    Tomy M.

  • 27. Data: 2010-11-12 22:41:11
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "pawell32" napisał w wiadomości

    > sony produkowany jest na Węgrzej o ile pamiętam.
    > lg natomiast we Wrocławiu.
    > ale dla mnie lg to kicha.
    >

    > do kompa podłączasz przez hdmi, więc nie ma problemu.
    > Bardziej kierowałbym się gwarancją.

    Polecam Samsunga z serii C650. Połączenie przez HDMI do niedawna wydawało mi
    się najlepsze (miałem tak podłączonego SONY). Od kiedy mam tego samsunga,
    HDMI wydaje mi się uciążliwe (w czasie oglądania filmu z kompa nic na nim
    więcej nie włączysz - na przykład gry, po za tym HDMI potrafi zamulić
    komputer).
    Samsungi z serii C650 mają porty USB, z których odtwarzają wszystko oprócz
    rmvb (filmy HD w formacie MKV, i wielu innych formatach chodzą po prostu
    cudnie), po za tym mają LAN, przez który, oprócz Internet@TV, możesz
    oglądać filmy z komputera bezpośrednio z dysku przez sieć. Ba. Mam też
    komórkę Samsung Omnia, która potrafi się połączyć z telewizorem, i mogę na
    TV oglądać fillmy z pamięci tej komórki w FullHD :)

    A jeśli chodzi o kraj produkcji, to są produkowane na Słowacji.
    Pozdrawiam.

  • 28. Data: 2010-11-12 22:49:49
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości news:iamh6h$4at$1@news.onet.pl...
    Rozgladam sie ostatnio za jakims sensownym LCD

    > Mysle o LED

    A dlaczego LED? Najpierw lepiej poczytaj o nich, zanim się wpuścisz w kanał.
    LED to ściema.

    http://hdtvpolska.com/topic/16670-edge-led-rgb-led-o
    -co-biega/