  • Data: 2011-01-02 14:12:06
    Temat: LCD 192x64 w Bascom
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy Bascom obsłuży MCG19264A 192x64 graph LCD?
    Oczywiście nie mam na myśli rzeźbienia od podstaw obsługi tylko o gotowcach np.
    jak z KS108.
    Aby uciec od zbędnych spekulacji wyjaśnię że nie miałem wcześniej nigdy do
    czynienia z graficznymi LCD a i mikrokontrolery obecnie nie takie jak te z
    którymi miałem do czynienia parę lat temu. Moje własne projekty powstawały w
    oparciu o mikroprocesory jak np. 8085 a potem mikrokontrolery rodziny MCS51.
    Miałem do czynienia tylko z wyświetlaczami tekstowymi. Wszystkie programy
    pisałem tylko w ASM.
    Teraz chcę powrócić na arenę uC ale trzeba by odświeżyć warsztat i zmienić
    nawyki.
    Mam zamiar stworzyć kolejny swój projekt i wybór padł na AVR a program w
    Bascomie.

    Marek