  • 1. Data: 2009-07-04 19:55:20
    Temat: Kupujac Mix w Plusie ... dajecie 100USD Plusowi "za nic"
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Prezes Polkomtela niejaki Bauc płaczę, że Play gra nie uczciwie ,że
    dzięki MTR ma niższe ceny połączeń , to popatrzmy na inny wycinek wojny
    - telefony. Do porównania bierzemy niemal identyczne oferty obu
    operatorów. Są to oferty Mix gdzie klient zobowiązany jest do:

    a) Mix Plus, zasilenie 30zł - 30 razy

    b) Mixtura Play zasilenie 30zł - 30 razy.

    Cecha charakterystyczną obu rozwiązań jest de facto nielimitowany czas
    umowy, może być ona zrealizowana w 24h od zakupu jak i w 2,5roku. Obie
    oferty niejako zobowiązują do doładowania konta łącznie na sumę 900zł.

    Popatrzmy więc na ceny telefonów w obu ofertach. Cześć wspólna oferty
    MIX w Plusie i Mixtury w Play stanowi 17 telefonów, takich marek Nokia,
    LG , Samsung i Sonyericsson.

    Dane cenowe wzielismy z następujących promocji

    Dla Mix Plusa "Darmowe Minuty Letnich Gawęd" Zobowiązanie 30zł. Oferta
    ważna od 6 lipca 2009r.

    Dla Mixtury Play "Cennik telefonów w ofercie Mixtura" Obowiązuje od 26
    czerwca 2009r.

    Obliczenia na http://teleklony.pl/wp/?p=146

    Zapraszam do dyskusji o tej masakrujacej roznicy

  • 2. Data: 2009-07-04 20:18:15
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Prezes Polkomtela niejaki Bauc płaczę, że Play gra nie uczciwie ,że
    > dzięki MTR ma niższe ceny połączeń

    Etam, ulegasz biciu piany przez prezesa. Przecież jak
    pierwsi operatorzy powstawali na rynku polskim też mieli
    ulgi i też jakoś w MTR co do połączeń z TP. Przecież to jest
    o kant rozbić takie gadki medialne. Gdyby taki temat był
    sensowny i merytoryczny to by były sprawy w sadach itd.

    --
    pzdr, Piotr M

  • 3. Data: 2009-07-04 20:30:55
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Piotr M pisze:

> [...]
    > połączeń z TP. Przecież to jest o kant rozbić takie gadki medialne.
    > Gdyby taki temat był sensowny i merytoryczny to by były sprawy w sadach

    Ale zobacz ze Bauc placze a doi na kazdym telefonie sprzedanym w MIXie
    100USD !!! ot tak. I tego oczywiscie nie mowi

  • 4. Data: 2009-07-04 20:54:30
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Ale zobacz ze Bauc placze a doi na kazdym telefonie sprzedanym w MIXie
    > 100USD !!! ot tak. I tego oczywiscie nie mowi

    Czyli co. Albo biedny taki to ratuje się jak może i doi z
    nas ile się da. Albo czysta hipokryzja. bo mówi o uczciwości
    a tu takie różnice w ofertach. IMO to drugie oczywiście.
    Szkoda słów..

    --
    pzdr, Piotr M

  • 5. Data: 2009-07-04 21:19:41
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > a) Mix Plus, zasilenie 30zł - 30 razy
    >
    > b) Mixtura Play zasilenie 30zł - 30 razy.

    > oferty niejako zobowiązują do doładowania konta łącznie na sumę 900zł.

    > Zapraszam do dyskusji o tej masakrujacej roznicy

    a jak warunki w obydwu taryfach? To ma pierwszoplanowe znaczenie!

    ToMasz

  • 6. Data: 2009-07-05 06:10:10
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Prezes Polkomtela niejaki Bauc płaczę, że Play gra nie uczciwie [ciach]

    Należało by jeszcze dodać że Play oferuje w Mixturze nawet takie cudo jak
    HTC Touch HD.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 7. Data: 2009-07-05 07:00:34
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    ALEX Przekliniak ni au koto ha itsumo tanosii

    Oraz Diamond
    http://web.playmobile.pl/pl/play-mix/Play-Mix-30/ind
    ex-mix.html
    A co oferuje Plus?

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 8. Data: 2009-07-05 07:36:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 04 Jul 2009 22:30:55 +0200, Jan Strybyszewski wrote:
    >Ale zobacz ze Bauc placze a doi na kazdym telefonie sprzedanym w MIXie
    >100USD !!! ot tak. I tego oczywiscie nie mowi

    Po pierwsze - to cos nie widze na stronach plusa tej promocji, wiec
    trudno sprawdzic czy to prawda. Po drugie - w aktualnej promocji
    Najlepsza Okazja nie ma telefonow drozszych niz 149zl.

    Po trzecie - kto powiedzial ze doi ? Moze to play doplaca.
    A moze to doplacaja klienci Plus, no i sam Plus tam gdzie nie moze
    zmienic cennika ..

    J.

  • 9. Data: 2009-07-05 09:38:14
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Zapraszam do dyskusji o tej masakrujacej roznicy

    Ceny telefonow w Play najnisze to wiadomo, ale za to w Plusie
    moge sobie kupic rozmwy z wybranym numerem za 10 PLN
    i gadac bez konca, do tego pakiety internetowe w sensownej
    cenie. Co z tego, ze w Play zaplace mniej za aparat jak
    za rachunki moge zaplacic duuuzo wiecej.
    Obecnie mam Play abo 50 (jeszcze 6 m-cy) i jak nie
    wprowadza pakietow na tanie gadanie z wybranym numerem
    to pewnie przeniose numer do Plusa.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 10. Data: 2009-07-06 06:36:54
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Po pierwsze - to cos nie widze na stronach plusa tej promocji, wiec
    > trudno sprawdzic czy to prawda. Po drugie - w aktualnej promocji
    > Najlepsza Okazja nie ma telefonow drozszych niz 149zl.

    nie ma telefonów drozszych niz 149 zl - no ciekawe ciekawe - chyba przy
    zasileniu 100 zl miesiecznie albo nie umiesz czytac
    http://plus.pl/oferta_indywidualna/mix/promocje/dla_
    nowych_klientow/piec_ciec/regulamin/reg_5_ciec_mixpl
    usie_30zl.pdf

    --
    tylko mieczaki jedza miód, twardziele zuja pszczoly