    From: k...@w...pl
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: KupiłewmHondę i co dalej ?
    Date: Thu, 12 Mar 2009 10:48:02 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Cześć

    Jestem nowy na forum, dlatego pewnie część moich pytań będzie bardzo lamerska i
    mało komu będzie chciało się na nie odpowiadać, ale jeżeli ktoś się znajdzie
    będę bardzo wdzięczny.

    W listopadzie 2008 kupiłem Honde CB 500 2002r spełniając tym samym swoje
    młodzieńcze marzenie z czasów liceum (ujeżdzałem WSK 125 u dziadka, teraz mam
    36 lat i jak mi mówią "kryzys wieku średniego" ale ja i tak wiem swoje ;)
    Razem z kumplem z pracy kupiliśmy motory - on Intrudera ja CB500 by dojeżdzać w
    Warszawie do pracy - Tarchomin- Piaseczno ok 50km
    Po kupnie motocykla nie było jak oraz gdzie go sprawdzić. Praktycznie do tej
    pory przeczekał w garazu (nabiłem chyba 10 km po osiedlu ;)
    Na oko wygląda zejebiście, ale już wyszły małe mankamenty:
    - z przedniego amortyzatrora wycieka olej z jednej "lagi" (chyba tak to
    nazywacie)
    - poza tym przed sezonem trzeba wymienić olej
    - wogóle warto by ktoś obejżał czy wszystko jest OK tzn klocki hamulowe, płynym
    napięcie łańcucha itd.
    nie chciałbym aby przy pierwszej jeżdzie coś na trasie nawaliło albo
    zablokowało koła, lub wręcz przeciwnie nie zahamował.

    Dlatego bardzo Was proszę o pomoc i informacje:
    - do jakiego warszatatu powinienem się udac w Warszawie aby było tanio i
    solidnie
    Pytałem w Hondzie na jagiellońskiej ale jak to w firmowych salonach kupa kasy,
    Może macie jakiś zaufany i pwny oraz niedrogi warsztat w Warszawie. A jeżeli
    nie to może znacie oreintacyjne ceny takich usług
    - wymiana oleju z filtrem
    - wymiana oleju i uszczelki w amortyzatorze
    - wymiana klocków hamulcowyh
    - przegląd motoru
    - co można samemu sprawdzić i na co zwócić uwagę

    Z góry wielkie dzieni - przede wszystkim za namiar na warsztat
    Pozdrawiam
    Szoti