  • Data: 2011-03-04 13:49:33
    Temat: Kupiłem dużego bandytę z ABS,przyjmuję gratulacje :)
    Od: " bitri" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nówka z salonu 1250SA,ale rocznik 2009-tak więc silnik nie jest posmarowany
    na czarno,tylko ślicznie wyeksponowany.Kolor czarny.
    Cieszę się jak dziecko,marzenia się spełniają!
    Przepraszam że się chwalę trochę,ale mam czym...
    Tylko szybę wyższą dobawię,stelaże itd...i w drogę.

    Bitri,
    Ogar 50 => Ogar => Etz 150 => Jawa 350TS => CBF 600NA => Bandit 1250 SA