  • 1. Data: 2020-08-16 01:11:25
    Temat: nie wiem, kupić ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    https://allegrolokalnie.pl/oferta/czapka-anty-5g-4g-
    wifi-mikfrofala-czapka-ochronna-gzt

  • 2. Data: 2020-08-16 03:39:15
    Temat: Kup.
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-16 o 01:11, sundayman pisze:

    > https://allegrolokalnie.pl/oferta/czapka-anty-5g-4g-
    wifi-mikfrofala-czapka-ochronna-gzt

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-08-16 08:44:45
    Temat: Re: nie wiem, kupić ?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 16 Aug 2020 01:11:25 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > https://allegrolokalnie.pl/oferta/czapka-anty-5g-4g-
    wifi-mikfrofala-czapka-ochronna-gz

    Doceń z uznaniem precyzyjnie wyznaczoną cenę.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2020-08-16 09:48:44
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    sundayman pisze:
    > https://allegrolokalnie.pl/oferta/czapka-anty-5g-4g-
    wifi-mikfrofala-czapka-ochronna-gzt

    Słaba.
    Robi się to inaczej.
    reklamówka na głowę, odlew w silikonie, malowanie wewnętrznej części po
    odcięciu brzegów, skanowanie 3D (bo rysowania sobie nie wyobrażam),
    poprawki na schodzące się brzegi, czasami dodanie do skorupy części
    tylnej, dodatkowo chroniącej pień muzgó, offset 3-5mm żeby nie
    uwierało... no a później CNC 5 osi i z bryłki 3mm skorupa wychodzi. Na
    tą skorupę czapka, albo jak ktoś ma dużo włosów (lub jest lato),
    peruczka i gotowe. Chromi też przed telepatią, zawiścią sąsiadów i
    zwalnia z konieczności wkładania kasku przy jeździe hulajnogą.
    Zapotrzebowania takie, że zaczęliśmy z odlewów frezować żeby wiórów było
    mniej ;)

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. nie poprawiać, tak jest dobsz...

  • 5. Data: 2020-08-16 11:50:00
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-08-16 o 09:48, Irek.N. pisze:
> [...]
    > zwalnia z konieczności wkładania kasku przy jeździe hulajnogą.
    > Zapotrzebowania takie, że zaczęliśmy z odlewów frezować żeby wiórów było

    .

    A trzeba było przed przymiarką skorzystać z automatu do golenia brzytwą.
    Gdy wynalazca przedstawił wynalazek, padły zarzuty, ze każdy ma inny
    kształt twarzy.
    Odpowiedział, że tylko pierwszy raz.

  • 6. Data: 2020-08-17 01:42:09
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    mam wrażenie, że nie traktujecie tematu poważnie...

  • 7. Data: 2020-08-17 13:25:20
    Od: K <n...@e...com>

    On 16/08/2020 00:11, sundayman wrote:
    > https://allegrolokalnie.pl/oferta/czapka-anty-5g-4g-
    wifi-mikfrofala-czapka-ochronna-gzt

    Lepiej zainwestuj w jakas profesjonalna maske tlenowa bo 5G wysysa tlen
    z pluc powodujac COVID19:

    https://twitter.com/tomwarren/status/123475217375551
    0793?lang=en

  • 8. Data: 2020-08-17 18:33:04
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2020-08-17 13:25, K wrote:
    wifi-mikfrofala-czapka-ochronna-gzt

    > Lepiej zainwestuj w jakas profesjonalna maske tlenowa bo 5G wysysa tlen
> [...]

    i to nie som zadne jaja bo cos tam siem dzieje z tlenem i hemoglobinom,
    w penchezykach plucnych, przy prawie 58 [GHz]...

    https://vertassets.blob.core.windows.net/image/eac38
    7f4/eac387f4-2cc2-11d5-a770-00d0b7694f32/041001akemb
    edded1.gif

    https://www.rfglobalnet.com/doc/fixed-wireless-commu
    nications-at-60ghz-unique-0001

    i pojawiajom siem objawy, jak przy zapaleniu pluc...!

    https://ourgreaterdestiny.org/2020/02/5g-60-ghz-oxyg
    en-absorption-you-and-coronavirus/

  • 9. Data: 2020-08-17 18:48:47
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/08/2020 17:33, Ilona wrote:
> [...]
    >

    > https://www.rfglobalnet.com/doc/fixed-wireless-commu
    nications-at-60ghz-unique-0001

    > i pojawiajom siem objawy, jak przy zapaleniu pluc...!

    Muj Borze jak rzyc?

  • 10. Data: 2020-08-17 19:14:35
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2020-08-17 18:48, K wrote:
    wifi-mikfrofala-czapka-ochronna-gzt

    7f4/eac387f4-2cc2-11d5-a770-00d0b7694f32/041001akemb
> [...]

    //i nawet maska ciem nie obroni...!