  • 11. Data: 2012-05-15 20:03:30
    Temat: Re: Kuchenka 2250W
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "MaW" <n...@a...bbb> napisał w wiadomości
    news:jori51$ism$1@usenet.news.interia.pl...
    > To jest max - wtedy gdy włączona jest grzałka. Termoobieg to tylko
    > wentylator - niewiele prądu zużywa.

    Nie mów jak jest tylko na podstawie Swojej kuchenki.
    Termoobieg u mnie to grzałka + wentylator w jej środku (Mastercook MF-800
    X )
    Poza tym mam grzałkę górną i dolną i jeszcze górny grill. Razem 4 grzałki
    jak nie lepiej (górny grill podwójny i na dole dwie moce grzania)

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2012-05-17 21:48:44
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Poza tym mam grzałkę górną i dolną i jeszcze górny grill. Razem 4 grzałki
    > jak nie lepiej (górny grill podwójny i na dole dwie moce grzania)

    Autor wspomniał, że ma jedną grzałke. Zresztą ile twoim zdaniem "konsumuje"
    sam wentylator??? bo moim zdaniem mozna go pominąć w szacowaniu zużycia

    MaW

  • 13. Data: 2012-05-17 22:36:12
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > Autor wspomniał, że ma jedną grzałke. Zresztą ile twoim zdaniem
    > "konsumuje" sam wentylator??? bo moim zdaniem mozna go pominąć w
    > szacowaniu zużycia

    No właśnie nie jestem pewien czy "ma" jedną grzałkę czy "widzi" jedną
    grzałkę.
    Bo jeżeli by "miał" jedną grzałkę to pytanie jest... no ok, nie ma głupich
    pytań - odpowiedź brzmi kiedy ją włączy.

    Ale obawiam się, że może być tam trochę bardziej pokrętnie (u mnie widać też
    jedną grzałkę).
    Najlepiej - co to za piecyk?

    A jeśli chodzi o średnie godzinowe konsumowanie energi... trzeba podłączyć
    miernik na godzinę, bo nnie mamy pojęcia jakie są straty ciepła tej
    kuchenki.

    --
    Irokez