  • 1. Data: 2009-09-27 18:18:59
    Temat: Ktoś ma SR 500 w Wawie...?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Czy ktoś z Szanownych dosiada kultową SR i mógłby mi poświęcić chwilkę,
    aby pokazać to i tamto...? ;)
    Z góry dzięki.

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2009-09-27 19:13:58
    Temat: Re: Ktoś ma SR 500 w Wawie...?
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    > Czy ktoś z Szanownych dosiada kultową SR i mógłby mi poświęcić chwilkę,
    > aby pokazać to i tamto...? ;)

    Zapraszam do Poznania, jak nikogo nie znajdziesz

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500
    Poznań

  • 3. Data: 2009-09-28 05:28:18
    Od: Solo <t...@n...pl>

    On 27 Wrz, 20:18, falco <m...@w...pl> wrote:
    > Siema,
    >
    > jak w temacie a dokładniej mówiąc...
    >
    > Czy ktoś z Szanownych dosiada kultową SR i mógłby mi poświęcić chwilkę,
    > aby pokazać to i tamto...? ;)
    > Z góry dzięki.
    >
    > --
    > Pozdr! falco
    >
    > Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    > Popiel 1200 '70 1.2 6V
    > SenNa... Jawa 356 '58 175

    Ja mam kumpla co jeździ taką odrestaurowaną z lat 80tych ,powiem mu
    żeby się z Tobą skontaktował.

  • 4. Data: 2009-09-28 07:44:55
    Od: falco <m...@w...pl>

    Solo pisze:

    > Ja mam kumpla co jeździ taką odrestaurowaną z lat 80tych ,powiem mu
    > żeby się z Tobą skontaktował.

    Dzięki jak możesz, to skrobnij słówko a ja sobie już dogadam szczegóły. ;)
    Sta$ - jeśli będę w Pzn, to chętnie, ale na razie niestety się nie wybieram.

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 5. Data: 2009-09-28 15:41:32
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Sep 28, 8:44 am, falco <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Sta$ - jeśli będę w Pzn, to chętnie, ale na razie niestety się nie wybieram.

    Ty lobuzie! Masz taki szybki pociag Wawa - Poznan i nie
    skorzystasz! ? :(

  • 6. Data: 2009-09-28 19:52:48
    Od: falco <m...@w...pl>

    f...@g...com pisze:

    > Ty lobuzie! Masz taki szybki pociag Wawa - Poznan i nie
    > skorzystasz! ? :(

    hehehe... jeśli już bym jechał, to i tak Garbim, ale na razie zwyczajnie
    nie mam jak/kiedy się tam wybrać, dlatego szukam na miejscu...
    Kiedyś... przy okazji... bardzo chętnie... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V