  • 1. Data: 2011-04-27 12:00:16
    Temat: Który dysk 1,5G ?
    Od: VSS <a...@g...com>

    Witam !

    Do wyboru:

    Samsung 1,5TB 32MB HD154UI sATA-2
    Seagate ST31500341AS 1,5TB sATA II 32MB
    WD Caviar Green WD15EARS 1,5TB sATA II 64MB

    Artur VSS

  • 2. Data: 2011-04-27 12:24:10
    Temat: Re: Który dysk 1,5G ?
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Witam !
    >
    > Do wyboru:

    Powinny wszystkie wytrzymac 1,5G, to nie jest zbyt silny wstrzas.
    Np. WD deklaruje, ze w czasie pracy dysk wytrzyma 30G.

    --
    ;]

  • 3. Data: 2011-04-27 12:39:20
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    =Marcos= pisze:

    > Powinny wszystkie wytrzymac 1,5G, to nie jest zbyt silny wstrzas.
    > Np. WD deklaruje, ze w czasie pracy dysk wytrzyma 30G.

    :)

  • 4. Data: 2011-04-27 13:26:31
    Od: gordon <j...@m...kompuer.w.dom.pl>

    On 2011-04-27 14:00, VSS wrote:
    > Witam !
    >
    > Do wyboru:
    >
    > Samsung 1,5TB 32MB HD154UI sATA-2
    > Seagate ST31500341AS 1,5TB sATA II 32MB
    > WD Caviar Green WD15EARS 1,5TB sATA II 64MB

    Też nie wiem o co Ci chodziło z tym '1,5G', ale od siebie
    dorzucę, że mam nr 1 z listy i jest: cichy, szybki, chłodny.
    Nie wiem jak ceny się kształtują, ale jeśli jest atrakcyjna
    w jego przypadku to brać! BTW niedługo Samsungów już nie będzie,
    więc ostatnia chwila na lans ;)

    pozdrawiam
    gordon

  • 5. Data: 2011-04-27 15:06:43
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:4db81989$0$11889$c3e8da3$f...@n...ast
    raweb.com,
    gordon <j...@m...kompuer.w.dom.pl> nastukał:
    > Też nie wiem o co Ci chodziło z tym '1,5G',

    o to, ze zamiast napisac 1,5T napisałem 1,5G

    --
    VSS

  • 6. Data: 2011-04-27 15:07:03
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomosci:ip91pi$4jj$...@i...gazeta.pl,
    =Marcos= <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> nastukal:

    > Powinny wszystkie wytrzymac 1,5G, to nie jest zbyt silny wstrzas.
    > Np. WD deklaruje, ze w czasie pracy dysk wytrzyma 30G.

    a czy ja gdzies pytalem o wytrzymalosc na przeciazenia ?

    --
    VSS

  • 7. Data: 2011-04-27 15:29:29
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 27.04.2011 17:06, VSS pisze:

    > o to, ze zamiast napisac 1,5T napisałem 1,5G

    Nie ma takiego czegoś, jak "T". Jest jednostka "TB".

    Samo "T" to przedrostek. Półtora tera *czego*?

    Technika wymaga pedantycznej wręcz dokładności. Nie ma tu
    miejsca na jakiekolwiek skróty czy niedopowiedzenia. Bo tak
    się składa, że "1.5 G" oznacza właśnie... przeciążenie. Więc
    nie narzekaj, że "czy ja gdzies pytalem o wytrzymalosc na
    przeciazenia", bo właśnie to zrobiłeś ;)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 8. Data: 2011-04-27 15:36:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "VSS" napisał w wiadomości grup
    > o to, ze zamiast napisac 1,5T napisałem 1,5G

    Raczej żaden z dysków nie ma 1,5 Tesli.

  • 9. Data: 2011-04-27 15:41:09
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:ip9d5o$bu5$...@i...gazeta.pl,
    qwerty <q...@p...fm> nastukał:
    > Użytkownik "VSS" napisał w wiadomości grup
    >
    > Raczej żaden z dysków nie ma 1,5 Tesli.

    jestes tego pewien, mierzyłeś ? moze cewki wygeneruja takie pole.

    --
    VSS

  • 10. Data: 2011-04-27 16:28:11
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik VSS napisał:
    > W wiadomosci:ip91pi$4jj$...@i...gazeta.pl,
    > =Marcos= <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> nastukal:

    > a czy ja gdzies pytalem o wytrzymalosc na przeciazenia ?

    W temacie? :)