  • 21. Data: 2013-07-11 10:40:39
    Temat: Re: Któredy najszybciej z Warszawy do Władysławowa?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-11, Chris <c...@s...pl> wrote:

    > I pewnie nie ma masz właścicieli góry którą trzeba wykupić.

    To pewnie tez, ale za to jest duzo tuneli i mostow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2013-07-11 11:39:14
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    AZ nabazgrał(a):

    > To pewnie tez, ale za to jest duzo tuneli i mostow.

    Ale tam tuneli nie podmywa więc taniej :)

  • 23. Data: 2013-07-16 21:28:12
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 10 Jul 2013 03:44:51 -0700 (PDT), Wojtek K
    <W...@g...com> wrote:

    >C) czy może od razu z Warszawy wjechać na A2, a potem do końca A1 (to trasa
    najdłuższa, o około 55 km, do tego niestety A1 jest ciągle nie skończona pomiędzy
    Toruniem a Strykowem, brakuje na oko 50 km)

    Brakuje odcinak Kowal - Toruń. Po drodze masz Włocławek. O ile w
    stronę Gdańska szło sprawnie (część korka objechane bokiem), o tyle w
    drodze powrotnej...

    http://www.youtube.com/watch?v=tjTlij1olfM&feature=s
    hare&list=UUuRxYmQXItyr7rjFBdZuKpA

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2013-07-17 09:20:03
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Wojtek K nabazgrał(a):

    > Witam Was,
    > będę jechał w poniedziałek rano z Warszawy (rejon Ursus albo Dolny
    > Mokotów) nad
    > morze do Władysławowa (Jastarnia).

    Mini zmiany co do miejsca start-meta :)

    > B) czy z 7ki odbić na Toruń i potem na A1,

    Ja w poniedziałek jadę chyba jednak tą opcją, sprawdzona rok temu i było OK.

    Czy dalej obwodnica Trójmiasta ma roboty na końcu ? i warto uciec tuż przed
    zjazdem w prawo i jechać od razu na Puck ?

    http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,23,18.4908200,54.5
    672800?l=3eebbd242711a823

  • 25. Data: 2013-07-17 09:34:16
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-07-17 09:20, Chris pisze:

    > Czy dalej obwodnica Trójmiasta ma roboty na końcu ? i warto uciec tuż
    > przed zjazdem w prawo i jechać od razu na Puck ?
    >
    > http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,23,18.4908200,54.5
    672800?l=3eebbd242711a823

    Nie ma. Jechałem 2 tygodnie temu. Zero śladów robot drogowych

  • 26. Data: 2013-07-17 09:35:44
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-07-16 21:28, jerzu pisze:

> [...]
    >
    > Brakuje odcinak Kowal - Toruń. Po drodze masz Włocławek. O ile w
    > stronę Gdańska szło sprawnie (część korka objechane bokiem), o tyle w

    Trzeba było zaraz na pierwszych światłach we Włocławku odbić na Lipno.
    Kawałek słabej drogi, ale przejazd przez tamę na Wiśle fajna sprawa.
    Później w Lipnie na Toruń i prosto na autostradę...

  • 27. Data: 2013-07-17 09:46:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Kamil 'Model' nabazgrał(a):

    672800?l=3eebbd242711
    > Nie ma. Jechałem 2 tygodnie temu. Zero śladów robot drogowych

    Kolega w piątek wracał i były roboty na Morskiej i zwężenie do jednego pasa
    w obu kierunkach.

  • 28. Data: 2013-07-17 09:48:53
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2013-07-11 08:05, Wojtek K pisze:
    > ----------------------------------
    > O systemie autostrad napiszę krótko - świetnie działa w Niemczech, Austrii,
    Słowacji i Słowenii. Działa fatalnie w Polsce i Hiszpanii, a we Francji nigdy nie
    byłem samolotem, lecz wszyscy na ten kraj narzekają. Po co więc wzorować się na złych
    systemach? W Słowenii odeszli od bramek (czyli wzór dla Polski już jest), uwielbiam
    tamtejsze autostrady - od Austrii prosto do granicy z Włochami. Jadąc dobrymi
    systemami autostrad utrzymuję _średnią_ 130 kmh (mimo postojów na tankowanie) na
    dystansach około 1000 km (np adriatyk-Zilina na Słowacji - 800 km w mniej niż 5 h) ,
    na takiej trasie Kraków-Katowice (ledwo 60 km?), czy Stryków-Poznań (mniej niż 200!),
    bez gonienia 200kmh i wypatrywania wideoradarów to niemożliwe! Dla mnie EOT

    W Słowenii, owszem, odeszli od bramek na korzyść (drogich) winiet, ale
    bramki w ciągu głównym autostrad dalej zostały i co pewien czas trzeba
    zwalniać, żeby przez nie przejechać. W szczycie urlopowym też tworzą się
    na nich korki (TIR i Autokary dalej płacą manualnie). Poza tym, w
    Słowenii te autostrady faktycznie do Włoch czy Austrii dociągnięto,
    gorzej jak się chce jechać na południe przez wiochy - odcinek 50km ich
    drogą nr 7 w czerwcu jechałem około 2,5h. Korek i kilka stłuczek
    spowodowanych olbrzymim ruchem turystycznym (Włosi i Słoweńcy na weekend
    do Chorwacji). Obwodnica Lubljany też potrafi się przytkać. Więc ja bym
    tak tej Słowenii nie gloryfikował. Poza tym w jaki sposób 800km robisz w
    5h?? chyba ciśniesz bez przerwy 200+ bo inaczej nie ma możliwości
    utrzymać średniej 160km/h.

  • 29. Data: 2013-07-17 10:55:50
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 17 Jul 2013 09:35:44 +0200, Kamil 'Model'
    <k...@g...pl> wrote:

    >Trzeba było zaraz na pierwszych światłach we Włocławku odbić na Lipno.
    >Kawałek słabej drogi, ale przejazd przez tamę na Wiśle fajna sprawa.
    >Później w Lipnie na Toruń i prosto na autostradę...

    W stronę Gdańska to ja to załatwiłem w jakieś 10 minut. Gorzej z
    powrotem. Ale nawet objazd Brzezie był zakorkowany, tak na CB mówili.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2013-07-17 12:18:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup

    >To pewnie tez, ale za to jest duzo tuneli i mostow.

    zalezy od skaly - czasem tunele sa tanie, wrecz niewiarygodnie tanie
    ..

    J.