  • 1. Data: 2010-06-27 22:05:55
    Temat: Którą płyte wybrać
    Od: "Dape" <d...@g...pl>

    Jest sobie:
    Core 2 Quad q...@...20GHz
    Saphire Radeon 4890@925/1020
    aktualnie mam Gigabyte 965P-s3, ale dzieją się z nią dziwne rzeczy i pora w
    końcu wymienić:

    wybór stanął na tych dwóch:
    http://www.allegro.pl/item1085188602_legenda_asus_st
    riker_ii_formula_nforce780i_fv.html

    http://www.allegro.pl/item1085818370_legenda_asus_p5
    q_pro_p45_oc_fsb_1600_express_gate.html

    wiem, że główną różnicą jest obsługa crossfire/sli, ale mnie konfiguracje
    wielokrartowe nie interesują.

    Co byście polecali, czy ktoś ma jakieś doświadczenia z którąś z tych płyt ?
    Ah, dodatkowo:
    na procesorze Noctua NH 9F
    na grafice Accelero S1 + 12 CM wiatrak
    i SB X-FI na PCI, fajnie by było gdyby nic o siebie nie wadziło (ani o
    elementy płyty).

  • 2. Data: 2010-06-28 13:37:31
    Temat: Re: Którą płyte wybrać
    Od: "Dox" <d...@g...pl>

> [...]
    q_pro_p45_oc_fsb_1600_express_gate.html

    > wiem, że główną różnicą jest obsługa crossfire/sli, ale mnie konfiguracje

    Boże broń przed płytami na nforce dla intela. Jeżeli miałbym wybierać to ta
    druga jest ok, sam złożyłem na niej parę kompów i nie było kłopotów.