    From: Baracus <b...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Kto ma pierwszenstwo ?
    Date: Fri, 05 Sep 2014 18:39:07 +0200

    Dobry

    Codziennie rano przejezdzam przez skrzyzowanie w Centrum Handlowym
    Promenada w Warszawie, i biorac fakt ze 70% przejazdow konczy sie
    zajechaniem drogi, klaksonem i pyskowka, mam prosbe o potwierdzenie ze
    faktycznie mam pierwszenstwo ;)

    https://imageshack.com/i/iq91AtcRj

    Jade z kierunku oznaczonego czerwona strzalka. Mam po prawej znak
    pierwszenstwa. Tuz przed jest spowalniacz, ktory gdy sie przez niego
    przejezdza, sprawia wrazenie jakby sie ustepowalo pierwszenstwa.

    Samochody ktore zajezdzaja droge wyjezdzaja z prawej strony (kolor
    zolty). Maja slabo widoczny (za zakretem) znak ustap pierwszenstwa, tuz
    przy skrzyzowaniu maja linie poprzeczna.

    Moim zdaniem przyczyna calego zamieszania sa zle namalowane pasy, ktore
    na skrzyzowaniu zakrecaja w prawo.

    https://www.google.pl/maps/@52.2308324,21.1043877,13
    7a,20y,41.75t/data=!3m1!1e3

    Pozdr.