  • 1. Data: 2011-07-21 14:49:31
    Temat: Kto by miał pierwszeństwo?
    Od: MM <k...@g...pl>

    Łączą się 3 drogi, wygląda to jakby połączenie w kształcie litery T.
    Na tych drogach nie ma oznakowania kto ma pierwszeństwo.
    Więc standardowo "prawa strona".

    Jednak jedna z nich jest wyjazdem ze strefy zamieszkania, chociaż tego nie
    wskazuje wygląd okolicy jak i rodzaj nawierzchni drogi. Ta droga to prawa
    strona literki T :)

    Czy jadąc "od dołu" w lewo, trzeba ustąpić pierwszeństwa, tym którzy jadą
    z prawej strony?

  • 2. Data: 2011-07-21 15:03:38
    Temat: Re: Kto by miał pierwszeństwo?
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>

    On 21.07.2011 14:49, MM wrote:
> [...]
    > prawa strona literki T :)
    >
    > Czy jadąc "od dołu" w lewo, trzeba ustąpić pierwszeństwa, tym którzy

    Wyjazd ze strefy zamieszkania jest włączeniem się do ruchu, w związku z
    czym opisane przez Ciebie miejsce to nie skrzyżowanie. Ustępuje
    włączający lub wyłączający się z ruchu.

  • 3. Data: 2011-07-21 15:07:55
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2011 14:49, MM pisze:
    > Jednak jedna z nich jest wyjazdem ze strefy zamieszkania, chociaż tego
    > nie wskazuje wygląd okolicy jak i rodzaj nawierzchni drogi. Ta droga to
    > prawa strona literki T :)

    Wyjeżdżanie ze strefy zamieszkania lub drogi niepublicznej jest
    włączaniem się do ruchu. A włączający się do ruchu musi ustąpić
    pierwszeństwa tym, co się w ruchu już znajdują.

  • 4. Data: 2011-07-21 15:26:50
    Temat: [wrc] a kto tu? było: Kto by miał pierwszeństwo?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Więc standardowo "prawa strona".
    >
    > Jednak jedna z nich jest wyjazdem ze strefy zamieszkania,

    więc wyjeżdżający stamtąd musi ustąpić.
    Pytanie mam do stałych bywalców Wrocławia: kto ma pierwszeństwo przy budynku
    poczty przed galerią dominikańską? z Traugutta wjeżdżają dwa pasy na łącznie
    3 a zachwilę cztero pasmową drogę w kierunku tuneli. z którego pasa można na
    który wjechać? zawsze jeżdzę tam "na czuja" czyli jak nikt we mnie nie
    wjeżdża to jest ok ;), poza tym pierwsze auto wyznacza zajmowany pas - jak
    ten z prawego zajmie pierwszy od prawej to ten z lewego drugi, jak ten z
    prawego drugi, to z lewego trzeci, następni jadą za nimi

    Lukasz

  • 5. Data: 2011-07-21 15:38:43
    Od: "Rysiek G." <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MM" napisał w wiadomości grup

    >Jednak jedna z nich jest wyjazdem ze strefy zamieszkania, chociaż tego nie
    >wskazuje wygląd okolicy jak i rodzaj nawierzchni drogi. Ta droga to prawa
    >strona literki T :)

    To że gdzieś-tam stoją bloki/domki nie oznacza że jest to strefa
    zamieszkania. Jest znak przy wjeździe do tej strefy ?
    Jeśli TAK - wyjeżdżający ze strefy włączają się do ruchu i muszą ustąpić
    wszystkim
    Jeśli NIE - prawa ręka

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-07-21 17:00:29
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jednak jedna z nich jest wyjazdem ze strefy zamieszkania,
    > chociaż tego nie wskazuje wygląd okolicy jak i rodzaj
    > nawierzchni drogi.

    Zapytam nieśmiało:
    W jaki sposób po nawierzchni można stwierdzić że jest strefa
    zamieszkania? ;-)))
    A poważnie to, za pozostałymi rozmówcami, wyjazd ze strefy
    zamieszkania to nie skrzyżowanie :-)

  • 7. Data: 2011-07-21 17:28:46
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-21 17:00:29 +0200, "Robert_J" <d...@o...pl> said:

    > Zapytam nieśmiało:
    > W jaki sposób po nawierzchni można stwierdzić że jest strefa
    > zamieszkania? ;-)))

    Na wsi będzie to zapewne gumno.
    ;)

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2011-07-21 18:44:53
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Jednak jedna z nich jest wyjazdem ze strefy zamieszkania, chociaż tego nie
    > wskazuje wygląd okolicy jak i rodzaj nawierzchni drogi. Ta droga to prawa
    > strona literki T :)
    Czy koniec strefy zamieszkania jest oznakowana D-41 ?
    WOJO

  • 9. Data: 2011-07-21 19:59:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_J" napisał w wiadomości
    >A poważnie to, za pozostałymi rozmówcami, wyjazd ze strefy
    >zamieszkania to nie skrzyżowanie :-)

    Ejze - jak to nie skrzyzowanie ?

    J.

  • 10. Data: 2011-07-21 20:23:58